کد خبر : 193357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 12:33
-

گیاهچیان : می‌توانستیم حداقل یک امتیاز از سن ایچ بگیریم/ با گرفتن سه امتیاز بازی با حفاری ، کارمان به اما و اگر نمی کشد

گیاهچیان : می‌توانستیم حداقل یک امتیاز از سن ایچ بگیریم/ با گرفتن سه امتیاز بازی با حفاری ، کارمان به اما و اگر نمی کشد

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: بازی روز شنبه در هفته آخر پایانی دور رفت برای ما و ملی حفاری حکم فینال را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: بازی روز شنبه در هفته آخر پایانی دور رفت برای ما و ملی حفاری حکم فینال را دارد.

مسعود گیاهچیان اظهار کرد: بازی در مقابل سن ایچ به گونه‌ای بود که می‌توانستیم حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم، شرایط داوری اصلا خوب نبود و در روند بازی تاثیرگذار بود، امیدوارم در بازی آینده تمام تلاش خود را انجام داده و به نتیجه برسیم.

وی در خصوص نتایج تیمش در مقابل سن ایچ گفت: تیم ما در دور برگشت پیشرفت خوبی داشت که البته با توجه به اینکه تیم دیر تشکیل شده بود این طبیعی بود و به مرور زمان خوب شدیم. نتیجه پرگل ۷ بر ۲ دور رفت یک اتفاق بود، اخراج دروازه بان تیم در اوایل بازی و دروازه بان سوم موجب شد که چنین نتیجه ای رقم بخورد، اما ما بازی به بازی بهتر شدیم و در دور برگشت دو تیم هم سطح بودند و نتیجه ۵ بر ۴ رقم خورد.

گیاهچیان در خصوص بازی بازارهای روز کوثر در هفته پایانی مرحله مقدماتی و مشخص شدن تیم های راه یافته به پلی آف گفت: بازی با ملی حفاری حکم فینال را برای ما دارد و از روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و هم قسم شدیم که در این بازی پیروز باشیم و با گرفتن ۳ امتیاز اجازه ندهیم کار به اما و اگر کشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.