کد خبر : 193313
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 7:52
-

یاری:اضافه کردن تیم‌ها با توجه به بحران کرونا، برنامه نادرستی بود/از ۶ هفته تنها ۳ هفته بازی کردیم

یاری:اضافه کردن  تیم‌ها با توجه به بحران کرونا، برنامه نادرستی بود/از ۶ هفته تنها ۳ هفته بازی کردیم

شهناز یاری گفت: دو هفته است به دلیل حضور نیافتن تیم‌های شهروند ساری و پویندگان فجر شیراز نتوانستیم بازی داشته باشیم. با پیگیری انجام شده تیم فجر شیراز هم قصدی برای آمدن به تهران ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری اظهار داشت: سایپا یکی از تیم‌هایی است که نسبت به دیگر تیم‌ها در این فصل ضرر بیشتری کرده است و همه باشگاه‌ها در بخش فوتسال سرمایه گذاری می‌کنند به امید آنکه با این زحمات و هزینه، بازیکنان از نظر فنی بالاتر بروند و دستاوردی داشته باشند. در چند فصل گذشته لیگ منظم و خوبی داشتیم اما امسال این روند صعودی ادامه‌دار نبود.

وی افزود: متاسفانه برخی از تیم ‌ها نمی دانم براساس چه قانونی این اختیار را به خود می‌دهند تا مقابل تیم‌ها حاضر نشوند و ترجیح آنان این است تا سه بر یک بازی را واگذار کنند.

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا عنوان کرد: بدنبال این هستیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه باقی بمانند و حال که یک هفته به قید قرعه استراحت می‌کنند اما دو هفته است به دلیل حضور نیافتن تیم‌های شهروند ساری و پویندگان فجر شیراز  نتوانستند بازی داشته باشند. ما از این موضوع ضرر دیده‌ایم زیرا اگر با شهروند بازی می‌کردیم می‌توانستیم آماده تر از قبل به مصاف ملی حفاری اهواز برویم.

وی یادآور شد: با پیگیری متوجه شدیم که فجر شیراز هم قصد آمدن به تهران را ندارند. روند خوبی را طی می‌کردیم اما امسال متوقف شده است و نمی‌دانم کجای این برنامه ریزی ایراد دارد و مقصر کیست. مسوولان سازمان لیگ باید درباره این بی‌نظمی و ضرر مالی و فنی وارد شده به تیم‌ها پاسخگو باشند. زیرا ما باید محل اسکان داوران و بازیکنان و خیلی از موارد دیگر را آماده کنیم و با نیامدن یک تیم ضرر زیادی به تیم وارد می‌شود.

یاری خاطرنشان کرد: از ۶ هفته تنها سه هفته بازی کردیم و این برای تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد یا جزو تیم های مدعی محسوب می‌شود، بسیار شرایط بدی است. از شرایط مسابقه دور می‌شویم و بخاطر کرونا نمی‌توانیم تیمی را جایگزین کنیم. ای کاش مسوولان سازمان لیگ قبل از اینکه مسابقات شروع شود، برنامه ریزی درستی برای حضور تیم‌ها داشته باشند و حداقل لیگ را با ۱۰ یا هشت تیم ببندند.

وی اضافه کرد: در ادامه این بی نظمی‌ها به یقین تیم‌های دیگر هم واکنش نشان می‌دهند. اضافه کردن بی‌رویه تیم‌ها در لیگ برتر و با توجه به بحران کرونا، برنامه نادرستی بود. می‌توانستیم با برنامه ریزی دقیق و بهتر زمان مسابقات را کوتاه تر کنیم. اکنون ۱۰ سال در لیگ برتر فوتسال زنان عقب گرد داشتیم. خیلی از بازی‌ها یک طرفه شده و به تیم ملی هم این موضوع ضربه می‌زند. انتظار بیشتری از سازمان لیگ داشتیم تا با درایت و برنامه ریزی بهتر نسبت به مسابقات زنان تصمیم گیری کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.