کد خبر : 193371
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 13:02
-

بهزاد عظیمی در گفتگو با Fut5al :

مسئول سیستم صوت سالن بهبهان، حواشی قرچک را زنده کرد!/ داوری فوق ضعیف بود/ کم مانده بود کتک بخوریم

مسئول سیستم صوت سالن بهبهان، حواشی قرچک را زنده کرد!/ داوری فوق ضعیف بود/ کم مانده بود کتک بخوریم

بازیکن کراپ الوند گفت: اتفاقاتی که مسئول سیستم صوت سالن در بهبهان رقم زد، حواشی دوران قدیم بازی‌های منصوری در قرچک را زنده کرد.

بهزاد عظیمی در پی تساوی ۲ بر ۲ کراپ الوند مقابل اهورا بهبهان به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ما در بازی‌ای به تساوی رسیدیم که کمترین حق مان سه امتیاز بود اما بروز حواشی متعدد در آن از سوی میزبان و همچنین داور بازی باعث شد تا نتیجه برد را با تساوی عوض کنیم.

او با اشاره به حضور تعداد زیاد تماشاگر در بهبهان افزود: ما نفهمیدیم که بازی با تماشاگر است یا بی‌تماشاگر چراکه تعداد زیادی از تماشاگران اهورا در سالن حاضر بودند و جالب اینکه هیچ خبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبود و دوستان هر کاری دلشان خواست کردند.

بازیکن کراپ با تاکید بر اینکه هر تیمی می‌تواند فقط ۵ نفر همراه در سالن داشته باشد گفت: ما مدیرعامل، دو بازیکن مصدوم و یک تدارکات را داشتیم که آن بالا نشسته بودند اما دور و بر آنها پر از تماشاگر بود که فردی که سیستم صوت سالن را در اختیار داشت به سمت مدیرعامل تیم ما حمله‌ور شد و با جرقه دعوا و درگیری، حواشی تلخی را به وجود آورد.

عظیمی ادامه داد: ایشان قبل از شروع بازی با موزیک‌های هیجانی جو بازی را از حالت عادی یک بازی فوتسال خارج کرد و وقتی گل زدیم و طبیعتا مدیر باشگاه و چند بازیکن ما آنجا شادی کردند، این مسئول صوت به سمتشان حمله‌ور شد و آماج درگیری کلامی و لفظی شد که اگر ما بازیکنان ورود نکرده بودیم حتما به درگیری فیزیکی هم کشیده شده بود.

او تاکید کرد: در همین شرایط چند تماشاگر بهبهان هم داخل زمین پریدند و صحنه‌هایی رخ داد که واقعا شرم‌آور بود و من واقعا نمی‌دانم که این رویه با وجودی که تماشاگر نباید در سالن می‌بود تا کی در فوتسال ما ادامه خواهد داشت.

این بازیکن کراپ با بیان اینکه در این بازی داوری افتضاح بود، تصریح کرد: هر هفته می‌خواهیم در مورد داوری بگوییم اما دوستان می‌گویند که چیزی نگویید اما به شخصه نفهمیده‌ام که این رویه تا کی باید علیه تیم ما ادامه داشته باشند. داور بازی ما با بهبهان فوق ضعیف بود و خواهش می‌کنم کمیته داوران فیلم داوری ایشان را حتما مشاهده کنند.

بهزاد عظیمی خاطرنشان کرد: ما دو گل زدیم و از حریف پیش افتادیم اما آنها با درگیری‌های هدفمند بوجود آمده به راحتی نفس گرفتند و در روزی که اشتباهات داوری عیان بود بازی را مساوی کردند. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که این بازی تمام شد و کتک نخوردیم چون جریان حواشی بازی به این سمت بود و مشخص نبود اگر می‌بردیم چه بلایی دیگری قرار بود سرمان بیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.