کد خبر : 193606
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 21:23
-

افضل : فرش آرا مربی با کلاس و بازیکنان خوبی دارد‌/ کار در مرحله دوم سخت تر می شود‌

افضل : فرش آرا مربی با کلاس و بازیکنان خوبی دارد‌/ کار در مرحله دوم سخت تر می شود‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون پس از برد ۳ بر صفر این تیم مقابل ایمان شیراز گفت: من از تیم ایمان شیراز هم تشکر می‌کنم که آمدند و خیلی خوب بازی کردند. علیرضا افضل ادامه داد ‌‌: هدف ما این بود که بتوانیم مقابل ایمان شیراز نقاط ضعفمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون پس از برد ۳ بر صفر این تیم مقابل ایمان شیراز گفت: من از تیم ایمان شیراز هم تشکر می‌کنم که آمدند و خیلی خوب بازی کردند.

علیرضا افضل ادامه داد ‌‌: هدف ما این بود که بتوانیم مقابل ایمان شیراز نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.تیم‌هایی که در مرحله بعدی حضور دارند، با نفرات بهتری می‌آیند، هزینه‌های بیشتری کرده‌اند و کار ما خیلی سخت‌تر می‌شود. امیدوارم بتوانیم در مرحله بعدی هم بازی‌های خیلی خوبی ارائه کرده و به هدف اصلی‌مان برسیم.

وی افزود : در این بازی تلاش کردیم به بازیکنان جوان میدان بدهیم تا در بازی‌های بعدی که با کمبود بازیکن به دلیل مصدومیت و محرومیت مواجه می‌شویم، دچار مشکل نشویم.

افضل در پایان گفت : حریف بعدی ما فرش آرای مشهد از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار می‌کند و دارای مربی باکلاس و بازیکنان خیلی خوب است. کار ما آنجا خیلی سخت‌تر است ولی امیدواریم بچه‌ها روند رو به رشدشان را ادامه داده و در مشهد هم مثل بازی‌های گذشته استوار و محکم بازی کنند تا بتوانیم شخصیت تیمی‌مان را حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.