کد خبر : 193443
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 8:22
-

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

دیدارهایی برای صعود و فرار از سقوط

دیدارهایی برای صعود و فرار از سقوط

هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

در این هفته تیم‌های شهید منصوری قرچک و سن ایچ ساوه بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

برنامه کامل مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
گیتی پسند اصفهان – اهورای بهبهان/ سالن پیروزی اصفهان
در اولین مسابقه این هفته تیم های گیتی پسند اصفهان و اهورای بهبهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. این دومین مسابقه‌ای است که گیتی پسندی‌ها در سالن پیروزی بازی می‌کنند. آن‌ها در دیدار هفته گذشته، موفق شدند در یک بازی جذاب و دیدنی شهروند ساری را از پیش رو برداشته و با این برتری تا حدود بسیار زیادی صعودشان را به مرحله دوم قطعی کرده اند.

اهورای بهبهان که برای رسیدن به جمع ۳ تیم پایانی باید از سد گیتی پسند عبور کند، کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. اهورای بهبهان در بازی هفته گذشته برابر کراپ الوند قزوین با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تا قبل از شروع هفته سیزدهم با ۲۱ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد و تیم اهورای بهبهان هم با ۱۲ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به فردوس قم در رده پنجم جدول جای گرفته است.

کراپ الوند قزوین – مقاومت البرز/ سالن یادگار امام (ره) قزوین
در دیگر بازی مهم این هفته، ۲ تیم مدعی کراپ الوند قزوین و مقاومت البرز رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این مسابقه به میزبانی کراپ و در سالن بدون تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار می‌شود. کراپ در بازی هفته گذشته در بهبهان به مصاف اهورا رفت و در دیداری جنجالی و پر حاشیه با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد. کراپ برای آن که جایگاهش را در جمع ۳ تیم پایانی لیگ تثبیت کند، این هفته با تمام قوا به میدان خواهد رفت.

تیم مقاومت البرز این فصل یکی از پدیده‌های لیگ به شمار می‌رود و با عملکرد درخشانی که داشته از الان خود را یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده است. مقاومت هفته گذشته بازی نداشت و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین تا قبل از هفته سیزدهم به ترتیب با ۱۹ و ۱۶ امتیاز در رده دوم و سوم جدول گروه یک قرار دارند.

شهروند ساری – مجتمع فردوس قم/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری
دیگر بازی مهم این هفته را تیم‌های شهروند ساری و مجتمع فردوس قم برگزار می‌کنند. این دیدار به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود. ساروی‌ها بعد از آن که در هفته یازدهم موفق شدند شهید منصوری قرچک را با ۸ گل شکست دهند، هفته گذشته در مصاف با گیتی پسند اصفهان شکست خوردند و هم اکنون با ۹ امتیاز در قعر جدول گروه یک قرار دارند.

تیم مجتمع فردوس قم که این فصل موفق شده است با بازیکنان جوان و مستعد خود نتایج خوبی کسب کند، در بازی هفته گذشته به مصاف شهید منصوری قرچک رفت و در پایان شکست خورد، اما همچنان شانس صعود به مرحله پلی آف را دارد. تیم فوتسال مجتمع فردوس قم هم اکنون با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

مس سونگون – ایمان شیراز/ سالن شهید پورشریفی تبریز
در اولین مسابقه از گروه دوم مسابقات لیگ برتر ۲ تیم مس سونگون و ایمان شیراز مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی مس سونگون و در سالن خالی از تماشاگر شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود. مس سونگون تا قبل از بازی هفته سیزدهم موفق شده با ۲۳ امتیاز در صدر جدول گروه دوم قرار بگیرد و با این برتری صعودش را به مرحله بعد رقابت‌ها قطعی کرده است. مس سونگون در دیدار هفته گذشته برابر ملی حفاری اهواز قرار گرفت و موفق شد با ۷ گل به پیروزی دست پیدا کند.

ایمان شیراز این روز‌ها اصلا در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و هفته گذشته در مصاف با راگای تهران با نتیجه ۴ – ۴ متوقف شد و با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه دوم قرار دارد.

راگای تهران – فرش آرای مشهد/ سالن حرم مطهر شهر ری
یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را تیم‌های راگای تهران و فرش آرای مشهد برگزار خواهند کرد. این بازی به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار می‌شود. شاگردان محمد کشاورز در تیم راگای تهران برای صعود به مرحله بعد، باید در ۲ بازی آینده به پیروزی برسند و فرش آرا هم در ۲ بازی آینده خود شکست بخورد. تنها در این صورت است که راگا به مرحله بعد صعود می‌کند و فرش آرا باید در مرحله پلی آف به مصاف رقبای خود برود.

تیم فوتسال راگای تهران در بازی هفته گذشته به مصاف ایمان شیراز رفت و با تساوی ۴ – ۴ متوقف شد. راگا با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول گروه دوم قرار دارد و فرش آرا هم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

ملی حفاری اهواز – کوثر اصفهان/ سالن امام رضا (ع) اهواز

در آخرین مسابقه این هفته تیم های ملی حفاری اهواز و بازار‌های روز کوثر اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی ملی حفاری و در سالن خالی از تماشاگر امام رضا (ع) اهواز برگزار می‌شود. ملی حفاری هفته گذشته به مصاف مس سونگون رفت و در پایان با نتیجه عجیب ۷ بر صفر شکست خورد و حالا برای جبران آن شکست، با تمام توان به مصاف کوثر اصفهان خواهد رفت.

تیم کوثر اصفهان هم در بازی هفته گذشته خود در مصاف با سن ایچ ساوه از این تیم شکست خورد. ملی حفاری تا قبل از شروع هفته سیزدهم با کسب ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و کوثر اصفهان هم با ۱۱ امتیاز جایگاه پنجم جدول گروه دوم را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.