کد خبر : 193602
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 19:28
-

سه برخورد توپ به صورت گلر ایمان در حد فیلم هندی؛

یک درام بالیوودی در تبریز؛ توپ، امیرخان، اکشن!

یک درام بالیوودی در تبریز؛ توپ، امیرخان، اکشن!

دروازه‌بان کرجی ایمان شیراز روز فوق‌العاده عجیبی را برابر مس سونگون ورزقان در تبریز پشت‌سر گذاشت که چیزی شبیه به یک درام بالیوودی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در بازی تیم‌های مس سونگون ورزقان و ایمان شیراز علیرغم دریافت سه گل از سوی میهمان شیرازی، این امیر احمدپور گلر کرجی ایمان بود که نقش اول این بازی جذاب را به خود اختصاص داده بود و صحنه‌های جالب توجهی را در سالن پورشریفی رقم زد.

امیر احمدپور در آماج حملات مس سونگون چندین بار خودش را برای جلوگیری از گل نشدن توپ مقابل ضربات بازیکنان مس پرتاب کرد که روی دو بار خروج در نیمه اول، توپ به شکل بدی به صورتش برخورد کرد تا نقش بر زمین شود. احمدپور بار اول پس از مداوای پزشکان آستین‌های لباس نیمه آستین خود را بالا زد و با چهره‌ای برافروخته بازیکنانش را به دفاع محکم‌تر ترغیب کرد که نقش و نگارهای روی دستانش به شکل جالب توجهی، خودنمایی می کرد.

وی بار دوم با برخورد شوت بازیکن مس اعلام کرد که نمی‌تواند بازی کند و گلر دوم ایمان وارد زمین شد اما بلافاصله دقایقی بعد خودش اعلام آمادگی برای بازگشت کرده و وارد چارچوب دروازه شد! این اتفاق در نیمه‌دوم هم رخ داد و وی در صحنه‌ای از بازی که به نظر می‌رسید می‌تواند توپ را با دست راهی اوت کند صورتش را مقابل توپ قرار داد که با سومین بار زمین خوردنش، در حالی که از درد به خودش می‌پیچید چیزی شبیه به فیلم‌های بالیوود هندوستان را رقم زد. گلر دوم ایمان مجددا جایگزین احمدپور شد و او دوباره برای بازگشت به گل اعلام آمادگی کرد و …

امیرخان احمدپور با شکل و شمایل هندی خود در این بازی نقش اول یک درام اکشن بود که بینندگان بازی را محو خود کرده بود و پایان کارش هم پس از سه گلی که منجر به شکست ایمان شد، پست مکمل بالیوودی او بود که دقایقی پس از پایان بازی انتشار یافت :«خدایا قلبم رو گذاشتم براش، تا پای جونم که یه وقت شرمنده قلبم نشم، خدایا دمت گرم، شکرت»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.