کد خبر : 193715
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 16:05
-

شریف: وضعیت صعودمان قطعی نیست

شریف: وضعیت صعودمان قطعی نیست

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر قرار باشد در نیم فصل بازیکن دیگری به جز غلامی را به تیم اضافه کنیم، قطعا فرصت بازی‌ به جوانان تیم نخواهد رسید و ما را از اهداف‌مان دور خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف در خصوص شکست تیمش مقابل پالایش نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: تیم آبادان مهره‌های خوبی جذب کرده و نسبت به سال گذشته تیم متفاوتی تشکیل داده است. پس از بازی با رهیاب، مهسا ایرانمنش، فاطمه حسینی و مهدیه محمدزاده بازیکنان اصلی تیم دچار مصدومیت شدند. باوجود گذشت سه هفته از بازی با رهیاب کماکان مصدومیت این بازیکنان به طور کامل برطرف نشده و فقط دقایق اندکی از آنان استفاده کردیم.

وی افزود: مصدومیت بازیکنان اصلی باعث شد روی سایر بازیکنان جوان‌تر تیم فشار وارد شود. با توجه به اینکه تا دقیقه ۲۵ یک بر صفر از حریف خود پیش بودیم اما بازیکنان به لحاظ بدنی کم آورده و سه گل دریافت کردیم. در نیمه نخست می‌توانستیم دو تا سه گل دیگر نیز به ثمر برسانیم که با بدشانسی موقعیت‌های خود را از دست دادیم. در نیمه دوم هم تیم آبادان به دلیل مهره‌های بیشتر و تعویض‌های مکرر، شرایط بهتری نسبت به ما داشت و توانست در دقایق پایانی دو گل دیگر به ثمر برساند.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص شرایط سارا شیربیگی خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنی یک جراحی سخت را پشت‌سر گذشته، تا مدتی تصاویری از دوره‌ سختی که طی کرده در ذهنش نقش می‌بندد و روی عملکردش تاثیر منفی می‌گذارد. خوشبختانه سارا شیربیگی تاکنون به نسبت شرایط خیلی خوب کار کرده و در دیدار مقابل پالایش نفت آبادان موقعیت‌های زیادی خلق کرد و در تنها گل تیم ما نیز نقش مستقیمی داشت.

شریف در خصوص تقویت تیمش در نیم فصل عنوان کرد: هدف ما از ابتدا بومی و جوان‌گرایی بوده تا در سال‌های آتی بتوانیم از بازیکنان جوان‌ خود در لیگ برتر استفاده کنیم. اگر قرار باشد در نیم فصل به غیر از نسیمه غلامی بازیکن دیگری به تیم اضافه کنیم، قطعا فرصت بازی‌ به جوانان تیم نخواهد رسید و ما را از اهداف‌مان دور خواهد کرد.

وی ادامه داد: شاید بازیکنان جوان تیم از تجربه کافی برای بازی در لیگ برخوردار نباشند، اما انگیزه بالای آنان تا کنون در نتایج درخشان تیم نقش داشته و در آینده نیز کمک خواهند کرد. بازی در این مراحل لیگ برتر می‌تواند به آنان کمک کند تا به مرور در لیگ برتر تجربه لازم را کسب کنند. همانطور که تیم اسفراین برای نخستین بار حضور خود در لیگ را تجربه می‌کند، اما پس از ۶ هفته توانست رهیاب تهران را با نتیحه ۵ بر ۵ متوقف کنند. این نتیجه‌ اعتماد به بازیکنان جوان است.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص روند شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: برخلاف گروه اول، رقابت در گروه دوم لیگ برتر فوتسال بانوان فشرده‌تر است. در گروه مقابل حفاری و ساپیا به طور ۹۹ درصد صعودشان به دور بعد قطعی شده، اما در گروه ما رقابت میان هیات فوتبال خراسان رضوی، تیم آبادان، مس و رهیاب تا آخرین بازی وجود دارد و احتمال بروز هر نتیجه‌ای وجود دارد. تمام تلاش خود را برای صعود به مرحله بعد انجام خواهیم داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.