کد خبر : 193834
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 21:54
-

گلزاده در گفتگو با Fut5al :

داور بازی با گهرزمین اشتباهات یک طرفه‌ای داشت!/ هنوز افسوس امتیازات بازی با پاس را می‌خورم

داور بازی با گهرزمین اشتباهات یک طرفه‌ای داشت!/ هنوز افسوس امتیازات بازی با پاس را می‌خورم

سرمربی تیم نصر فردیس البرز از اشتباهات داوری بازی گهر زمین به شدت انتقاد کرد.

محمد گلزاده پس از تساوی یک بر یک نصر فردیس برابر گهر زمین سیرجان به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوب و سنگینی بود که تیم ما حملات زیادی را روی دروازه گهر زمین ترتیب داد و بدون توجه به نام و نشان بازیکنان خوب و با تجربه حریف توانست چهره یک تیم مقتدر را از خود به نمایش بگذارد.

او با انتقاد از داوری این بازی متذکر شد: متاسفانه داور بازی با اشتباهات خود پدر تیم ما را در این بازی درآورد چراکه تمام اشتباهاتش به سود تیم میزبان بود و خطاهایی می‌گرفت که در هیچ جایی از فوتسال دنیا مرسوم نیست. اینکه داوری مدام خطا در منطقه چسبیده به شش قدم برای یک تیم بگیرد و در ضد حمله تیم ما ناگهان بازی را متوقف کند از اتفاقاتی است که واقعا تیم ما را در سیرجان عصبی کرد.

گلزاده با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: بازیکنان ما در نهایت نگذاشتند که ما دست خالی از سیرجان برگردیم و انشاالله با همین تلاش و غیرت آنها ما دست به کارهای بزرگی در لیگ امسال خواهیم زد.

سرمربی نصر فردیس با افسوس از شکست تیمش در بازی گذشته تصریح کرد: باور کنید من هنوز افسوس بازی با پاس قوامین را می‌خورم که به علت صادر نشدن کارت ۵ نفر از بازیکنان‌مان نتوانستم از تمام ظرفیت تیم استفاده کنم و سه امتیاز این بازی یک افسوس بزرگ برای من تا آخر این لیگ است.

وی با انتقاد از سیستم الکترونیکی قراردادهای فدراسیون فوتبال گفت: وقتی سیستم ۶روز قفل بوده و بعد از باز شدن دچار نواقصی است که نمی‌تواند سوابق بازیکن را به درستی شناسایی و پیگیری کند و مضاف بر آن دو نفر در کمیته فوتسال کارها را دستی جلو می‌برند، طبیعتا چنین مشکلاتی برای تیم‌ها به وجود می آید که امیدوارم یک بار برای همیشه فکری به حال آن بکنند. به هر حال همه در فوتسال زحمت می‌کشند و نباید در حق تیمی بخاطر چنین مواردی اجحاف شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.