کد خبر : 193859
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 21:20
-

لک: بازی کردن برابر تیم فوتسال شهید منصوری، همیشه کار سختی بوده است

لک: بازی کردن برابر تیم فوتسال شهید منصوری، همیشه کار سختی بوده است

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین درباره دیدار فردای این تیم برابر شهید منصوری در هفته چهاردهم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در خصوص دیدار فردای این تیم برابر شهید منصوری قرچک در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: فردا آخرین بازی از دور اول رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم ما هم باید به مصاف شهید منصوری قرچک برود. با این وجود که شهید منصوری الان در جدول جایگاه خوبی ندارد، اما همیشه بازی کردن برابر این تیم مخصوصا در زمین خودش بسیار سخت بوده است و می‌دانیم که فردا کار دشواری برابر قرچک خواهیم داشت. چند نفر از بازیکنانمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنانم آماده هستند. امیدوارم بازی بسیار خوبی را انجام داده و در پایان تیمی که حقش پیروزی است به آن دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند افزود: با توجه به این که صعودمان به مرحله بعد قطعی شده و بازی‌های مرحله دوم هم قرار است خیلی سریع آغاز شوند، بازی فردا بهترین فرصت است تا بتوانیم خودمان را در شرایط خوبی نگه داریم. به هر حال در بازی فردا تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت تا یک دیدار بسیار خوب را برگزار کنیم.

لک تصریح کرد: من از قرچک خاطرات بسیار خوبی دارم و امیدوارم هر اتفاقی در بازی فردا رقم می‌خورد، منجر به ماندن شهید منصوری در لیگ برتر شود؛ زیرا حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر همیشه به فوتسال ایران جذابیت خاصی می‌دهد. امیدوارم تیم‌هایی همچون شهید منصوری و شهروند ساری که از تماشاگران پر شوری برخوردارند، امسال در لیگ برتر بمانند. زیرا هواداران سرمایه اصلی فوتسال هستند. به همین دلیل همه باید دست در دست هم بدهیم تا به فوتسال کشور کمک کرده و به دنبال آن هم تیم ملی قدرتمندی را راهی مسابقات جام جهانی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.