کد خبر : 193881
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 13:30
-

بازیکنان بدون استرس بازی می کنند

مرتضایی : نشان دادیم توانایی قهرمانی در لیگ را داریم / با شانس به مرحله دوم صعود نکردیم

مرتضایی : نشان دادیم توانایی قهرمانی در لیگ را داریم / با شانس به مرحله دوم صعود نکردیم

سرمربی تیم فرش آرا مشهد از اهداف تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران. سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: با شانس به مرحله بعدی صعود نکردیم بلکه بازیهای خوب بازیکنان ما نشان داد که حضور در مرحله بعدی حق تیم ما بود.

مجید مرتضایی با بیان اینکه تشخیص قهرمان لیگ برتر امسال مشکل است افزود: همه تیمهایی که به مرحله بعدی صعود کردند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برگزاری بدون تماشاگر بازیها باعث شده بازیکنان بدون استرس بازی کنند و بازیکنان جوان عملکرد بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: مرحله بعد بازی‌ها غیر قابل پیش بینی هستند و با توجه به کیفیت تیمهای حاضر در این مرحله بازیهای جذابی را در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: تیم ما در سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته است و طی پنج فصل اخیر، به ترتیب در رتبه یازدهم، هشتم و ششم قرار گرفته و دو فصل قبل هم رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. امسال نیز در رتبه دوم قرار گرفتیم.

وی افزود: امسال روی قدرت گلزنی تیم و رفع نقاط ضعف پارسال کار کردیم و بازیکنان خوبی به خدمت گرفتیم. از آغاز فصل برای قرار گرفتن در سه تیم بالای جدول هدفگذاری کرده بودیم.

مرتضایی ادامه داد: با بازیهایی که پارسال به نمایش گذاشتیم نشان دادیم که فرش آرا توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد و پارسال هم اگر اشتباه داوری نبود می‌توانست یک پای بازی پایانی لیگ باشد. پارسال سازمان لیگ فوتسال با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال خراسان رضوی قضاوت اشتباه و تاثیرگذار داور مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتسال بین تیم‌های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه را پذیرفت.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست به آنچه که در نظر داشتیم رسیدیم گفت: در مرحله بعدی نیز منتظر قرعه کشی هفته آتی هستیم و امیدواریم که روند صعودی خود را حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.