کد خبر : 194006
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 20:35
-

لک در گفتگو با Fut5al :

منصوری شرافت کاری رسانه را هم زیر سئوال برد/ بهترین نتایج شهروند با من بوده چرا انگ تبانی بخوریم؟/ همه شانس قهرمانی دارند

منصوری شرافت کاری رسانه را هم زیر سئوال برد/ بهترین نتایج شهروند با من بوده چرا انگ تبانی بخوریم؟/ همه شانس قهرمانی دارند

سرمربی کراپ الوند گفت: متاسفانه با چیزهایی که در انعکاس از قرچک رقم خورد و عقب افتادن چهار بر صفر ما را جور دیگری انعکاس دادند باید بگویم که دوستان شرافت کاری رسانه را هم با اقدام خود زیر سئوال بردند.

رضا لک پس از شکست چهار بر سه کراپ الوند مقابل منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما چهار بازیکن خودمان را نداشتیم اما چند مصدوم تیم را که از هفته‌ها قبل دچار مشکل بودند از جمله مهدی جاوید را هم باز به قرچک آوردیم. شروع بازی ۵ موقعیت گل خوب داشتیم و چند بار هم به تیرک زدیم اما متاسفانه بر روی غفلت در دو صحنه گل خوردیم.

او ادامه داد: ما در شروع  نیمه دوم هم چند موقعیت بالای ۸۰درصد گل را نزدیم و همین شد که باز برخلاف جریان بازی چهار بر صفر عقب افتادیم اما ۱۰دقیقه پایانی بازی را به صورت مفید ۵نفره بازی کردیم و سه گل زدیم و چندین موقعیت خلق کردیم که با بدشانسی گل نشد که در فیلم بازی کاملا موجود است. ما حتی تا چند ثانیه پایانی بازی شانس گلزنی داشتیم اما شانس در ضربات آخر همراه ما نبود.

سرمربی کراپ الوند با ابراز ناراحتی از شایعات در مورد تبانی این تیم با منصوری متذکر شد: من آخر بازی متوجه شدم که مشکلاتی ظاهرا در امر اطلاع‌رسانی برای رسانه‌ها به وجود آمده و نتیجه بازی را کانال این باشگاه اشتباه به رسانه‌ها مخابره کرده بودند و شاید همین موضوع باعث سوتفاهم شده بود در صورتیکه ما برخلاف جریان بازی چهار بر صفر ابتدا عقب افتادیم و در وقت های باقیمانده تا پایان سه گل را با استفاده از تاکتیک پاورپلی جبران کردیم.

او افزود: ناظر بازی ، ناظر حراست و … همگی در سالن بودند و عملکرد ما را دیدند ضمن اینکه ما دوست داشتیم بازی آخر را برنده باشیم و کاملا  هم با شرافت بازی کردیم، فقط در ضربات آخر بدشانس بودیم. اما متاسفانه با اقدامی مشخص که انجام شد خود رسانه و هر دو تیم را هم زیر سئوال بردند.

لک با تاکید بر اینکه کراپ در ۱۰دقیقه پایانی تمام تلاشش را برای پیروزی انجام داده گفت: من به یکسری بازیکن که فرصت کمتری برای بازی آنها شده بود، بیشتر در این بازی بازی دادم و حتی بهزاد عظیمی سه کارته را هم که امکان داشت برای بازی بعد محروم شود، بازی دادم تا شرافت زیر سئوال نرود و خدا شاهد است که تمام توانمان را گذاشتیم.

او در پاسخ به اینکه آیا سابقه زیاد سرمربیگری‌اش در منصوری باعث چنین شایعه‌ای شده نیز یادآور شد: من چهار سال سرمربی منصوری بودم و روزهای خوبی هم در قرچک داشتم ولیکن سال قبل هم سرمربی شهروند ساری بود و بهترین نتایج این تیم شاید در طول ۲۰سال قدمتش، سال گدشته با من بوده است. دوستی خوبی هم با نجاریان دارم و به ایشان خیلی علاقمند هستم و دوست داشتم که این این تیم بماند اما شهروند هفته گذشته بازی را در خانه واگذار کرده بود.

سرمربی کراپ با رد هر گونه اطلاع از نتیجه بازی شهروند و اهورا گفت: من هرگز از نتیجه بهبهان خبری نداشتم و اگر از بازیکنانم بپرسید، من وسط نیمه سر بازیکنان داد و بیداد می‌کردم چون عقب بودیم و برای بردن آمده بودیم. اتفاقا بازی داوران باتجربه‌ای مثل نصیرلو داشت که می‌توانند شهادت بدهد.

لک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با مرور نتایج پرنوسان کراپ تصریج کرد: از شروع بازی‌ها به تیم اضافه شدم و نقش زیادی در بستن تیم نداشتم و طبیعتا محدودیت هم داشتم ولیکن باشگاه کمک کرد. هارمونی در تیم ما خوبی وجود نداشت اما سعی کردیم با برنامه‌ریزی‌مان ابتدا در جمع شش تیم باشیم. تیم را ترمیم کردیم و دو هفته مانده به پایان وارد شش تیم شدیم.

او با تاکید بر اینکه کراپ با قرعه بدی لیگ را شروع کرده ادامه داد: امیدوارم در مرحله بعد در قرعه بدشانس نباشیم چون در دور گروهی قرعه بدی داشتیم و هر تیمی که به ما خورد قبل از آن یک هفته استراحت می‌کرد. فشار هم روی تیم ما بود که ما تیم کهکشانی هستیم در صورتیکه بازیکنان نامدار ما کمتر از تیم‌های دیگر بود.

سرمربی کراپ در خاتمه در خصوص شانس تیمش برای قهرمانی نیز خاطرنشان کرد: در مورد قهرمانی صحبت کردن درست نیست اما با توجه به تجربه‌ای که دارم شانس برای هر شش تیم یکسان است خصوصا در هفته‌های اول چون شرایط تیم‌ها به گونه‌ای است که هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. در تیم ما بازیکنان تجربه قهرمانی دارند اما باید اشتباهات کمتری داشته باشیم ولی در مجموع شانس همه یکسان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

تو هم شرافت مربی گری رو زیر سوال بردی اقای هیچ کاره.