کد خبر : 194078
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 22:46
-

بی نظمی عامل تعویق لیگ دسته دوم

جابری: لیگ دو فروردین ۱۴۰۰ آغاز می شود

جابری: لیگ دو فروردین ۱۴۰۰ آغاز می شود

آرش جابری توضیحات مهمی را در خصوص به تعویق افتادن لیگ دسته دوم ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری در خصوص برنامه ریزی مربوط به لیگ دسته دوم اظهار کرد: تمهیدات لازم از سوی سازمان لیگ فوتسال اندیشیده شده تا به بهترین شکل لیگ دسته دوم برگزار شود. از جمع ۵۴ تیم حاضر در مسابقات، ۲۲ تیم مدارک خود را تکمیل کرده اند و در سامانه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از سوی ۳۴ تیم حاضر در مسابقات، نامه ای واصل شد که خواهان تعویق مسابقات لیگ دسته دوم بودند. با چندین مشکل مواجهیم. اول اینکه طبق دستور العمل ۸ گروه داریم که مسابقاتشان را باید به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم. ۳ گروه هیچ متقاضی برای میزبانی نداشت و مشکلی بود که به آن دچار بودیم.

جابری گفت: عدم ثبت نام ۳۲ تیم در سامانه آغاز مسابقات را با مشکل مواجه کرده است و حقیقتا تقدیر می کنیم از باشگاه هایی که به موقع شروع کردند و ثبت نام کردند. ما آماده برگزاری مسابقات بودیم و بر اساس ۵ شهری که هماهنگ شده بود، ناظر و داوران را چیده بودیم، اما عدم ثبت نام تیم ها ما را با مشکل مواجه کرد.

وی تصریح کرد: جلسه ای با حضور هیات رییسه امروز برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که مسابقات به تعویق بیافتد. مسابقات دور رفت باید تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شود و دور برگشت هم پس از آغاز ماه مبارک رمضان شروع شود. با توجه به اینکه مسابقات در دهه دوم فروردین ۱۴۰۰ آغاز می شود، به زودی تاریخ جدید و قطعی مسابقات را اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.