کد خبر : 194388
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1399 - 14:11
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

با ۶ نفر بازیکن مقابل کراپ بازی کردیم/ داوران با شهامت سوت زدند

با ۶ نفر بازیکن مقابل کراپ بازی کردیم/ داوران با شهامت سوت زدند

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: با مصدومیت هایی که گریبانگیر تیم ما شد، مجبور شدیم با ۵ یا ۶ بازیکن برابر کراپ الوند بازی کنیم.

جواد اصغری‌مقدم پس از تساوی ۲ بر۲ مقابل کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی سختی با کراپ داشتیم. تیم میزبان می‌خواست سه امتیاز بازی را بگیرد اگرچه می‌دانستیم بازی سختی داریم اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

او افزود: باید از میهمان‌نوازی کراپی‌ها تشکر کنم و همچنین کوبل داوران که با شهامت این بازی را سوت زدند. هر دو تیم در این بازی می‌توانستند برنده بازی باشند و موقعیت‌های خوب و زیادی خلق شد که باعث یک بازی زیبا شد و اطمینان دارم تماشاگران از دیدن آن لذت بردند.

سرمربی جوان سن‌ایچ ساوه که کریمی را به دلیل پارگی رباط پیش از این مسابقات از دست داده، به کمبود نفرات تیمش مقابل کراپ اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل محدودیت‌ نفرات نتوانستیم برنامه‌های‌مان را در زمین کامل جلو ببریم. ما طاها نعمتیان را امروز کامل در اختیار نداشتیم به خاطر اینکه دیروز کلا مچش در تمرین از دست رفت.

او ادامه داد: نادر حنیفی را در جریان بازی از دست دادیم و رضا سپندار را هم در نیمه دوم بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم تا در کل مجبور شویم با ۵ ، ۶ بازیکن کار را دنبال کنیم.

اصغری‌مقدم با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تصریح کرد: در مجموع از سن‌ایچ راضی هستم و به تیم کراپ الوند و همچنین بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم که جانانه جنگیدند و پاس پس نگذاشتند. از اکنون انشاالله برای بازی با مقاومت البرز آماده می‌شویم؛ تیمی که یک تیم خوب و جنگنده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.