کد خبر : 194437
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 9:59
-

شریف: امیدوارم رییس جدید فدراسیون فوتبال بدنبال احقاق حقوق زنان باشد

شریف: امیدوارم رییس جدید فدراسیون فوتبال بدنبال احقاق حقوق زنان باشد

مربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: امیدوارم که رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال در این دوره به دنبال احقاق حقوق زنان باشند و اینگونه نباشد که بگویند چون زنان هستند، اولویت آخر را دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف اظهار داشت: از دو فصل گذشته تاکنون چنین نتایجی را ندیده بودیم اما در این فصل متاسفانه تفاضل گل‌ها بالا و گل‌های زده یک تیم زیاد شد. یکی از دلایل آن این است تیم‌هایی که از دسته یک به لیگ برتر آمدند پیش از آغاز فصل فرصت کافی برای آماده سازی و جذب بازیکن نداشتند. همین امر باعث شد تا نتایج به دور از انتظار باشد.

وی افزود: در این مدت بازی‌های خوبی داشتیم و از همان ابتدای فصل به بازیکنان بومی و جوان تکیه کردیم و تا الان نتایج قابل قبولی بدست آوردیم. تنها یک باخت برابر آبادان داشتیم که در آن بازی هم دو بازیکن اصلی تیم مصدوم شده بودند.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان یادآور شد: برگزاری لیگ در دو گروه هفت تیمی کار را مقداری برای تیم‌های گروه دوم سخت کرده است. در گروه اول صعود سایپا و ملی حفاری قطعی شد اما در گروه دوم اینگونه نیست و این موضوع سبب اجحاف در حق تیم‌ها شده است که دو تیم نمی‌توانند صعود کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم هر فردی که در مقام ریاست و نایب رییس فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد به دنبال احقاق حقوق زنان باشد، گفت: ما هم مطالبه گری می‌کنیم و اینگونه نباشد که بگویند چون زنان هستند اولویت آخر را دارند.

شریف اضافه کرد: انتظارم از فدراسیون فوتبال این است که به دنبال احقاق حقوق زنان به ویژه در بخش پرداخت پاداش‌ها به ملی پوشان باشد. همچنین جایگاه اجتماعی جایگاه زنان رعایت شود و شرایط اردو و امکانات آنان مانند مردان باشد تا زنان به موفقیت‌های لازم برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.