کد خبر : 194503
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:54
-

تیم ملی فوتسال در تدارک بازی با آلبی سلسته‌ها

تیم ملی فوتسال در تدارک بازی با آلبی سلسته‌ها

کمیته فوتسال کشورمان این روز‌ها در تلاش است تا بتواند شرایط برگزاری چند بازی دوستانه با تیم ملی آرژانتین را هماهنگ کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ قرار است سال آینده در چند تورنمنت بین المللی حاضر شود. یکی از این تورنمنت‌هایی که ملی پوشان کشورمان قرار است در آن به میدان بروند، بازی با تیم‌های ملی مجارستان و آرژانتین است. ظاهرا کمیته فوتسال این روز‌ها در حال رایزنی است تا تیم های ملی این ۲ کشور را به ایران دعوت کند و در قالب دیدار‌های ۳ جانبه چند بازی دوستانه با ما انجام دهند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است اواسط تیر ماه در تورنمنت ۱۲ جانبه تایلند شرکت کنند که در آن بازی‌ها آرژانتین به همراه برزیل و اسپانیا در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند، اما کمیته فوتسال می‌خواهد بازی با آلبی سلسته‌ها را قبل از این تورنمنت فراهم کند تا ملی پوشان با آمادگی بالایی به مسابقات تایلند بروند. مجارستانی‌ها هم از کمیته فوتسال کشورمان خواسته اند تا ۲ بازی دوستانه با ایران و به صورت رفت و برگشت برگزار کند.

گویا کمیته فوتسال در حال بررسی شرایط است تا در صورت فراهم بودن اوضاع ملی پوشان کشورمان، اواخر خرداد و یا اوایل تیر ماه ۲ تیم های ملی کشور آرژانتین و مجارستان را به ایران دعوت کند تا با ما چند بازی دوستانه انجام دهند. در صورت نهایی شدن این بازی‌ها از سالن تازه تاسیس صدرای شیراز به عنوان محل برگزاری رقابت‌ها یاد می‌شود. تیم ملی فوتسال کشورمان اگر بتواند با این کشور‌ها بازی دوستانه‌ای انجام دهد، قطعا با آمادگی بسیار بالایی راهی مسابقات جام جهانی خواهد شد.

رقابت‌های جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱، شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار می‌شود. در دوره قبل این بازی‌ها تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه و ایران به ترتیب موفق شدند در جایگاه‌های اول تا سوم قرار بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.