کد خبر : 194854
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردین 1400 - 1:28
-

بدون برمشوری، جعفری، بهادری و احمدی

گیتی پسندی که دیگر پرمهره نیست

گیتی پسندی که دیگر پرمهره نیست

گیتی پسند چند مهره خود را از دست داده است‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم گیتی پسند اصفهان پس از سپردن هدایت  خود به وحید شمسایی با جذب چند ستاره لیگ برتر به یکی از تیم‌های پرمهره تبدیل شد اما این تیم در شرایطی وارد مرحله دوم رقابتها شده که چند مهره سرشناس خود را از دست داده است.

در آخرین موارد حمید احمدی به دلیل انضباطی و قدرت بهادری به دلیل پارگی رباط صلیبی این تیم را در ادامه فصل همراهی نخواهند کرد تا گیتی‌پسند در ادامه نیز با کمبود مهره روبرو باشد.

در حال حاضر این تیم سپهر محمدی، فرهاد توکلی، اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ سفیدی و سعید عباسی را به عنوان پنج بازیکن ملی پوش در اختیار دارد و باعث از دست دادن سایر بازیکنان خود در ادامه لیگ کار دشواری برای رسیدن به قهرمانی پیش رو خواهد داشت.

جالب اینکه احمدی و قدرت بهادری در کمتر از ۴۸ ساعت از ترکیب گیتی‌پسند کنار رفتند تا شمسایی دو مهره ملی‌پوش و سرشناس خود را در ادامه رقابت‌ها نداشته باشد‌

پیش تر نیز برمشوری و جعفری نیز به دلیل مصدومیت، لیگ را از دست دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا سه شنبه , ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

مگر بقیه تیم ها چند ملى پوش دارند که گیتى نباید قهرمان شود؟؟؟!! چه تحلیل ضعیف و آبکى انجام دادید تازه تیم گیتى علیرضا وفایی و چند ملى پوش امید را دارد و در حال حاضر از همه تیم هاى لیگ برتر مهره بیشتر دارد و بدون مربى هم شانس اول قهرمانى هست هنوز !! سال گذشته سپهر محمدى – فرهاد توکلى – حمید احمدى – قدرت بهادرى – علیرضا وفایی-را هم نداشت فینالیست شد امسال باید قهرمان شود وگرنه ضربه بزرگى به فوتسال اصفهان خواهد زد