کد خبر : 194915
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 3:00
-

سنگ سفیدی: سال ۹۹ برای من چندان قابل قبول نبود/ تعویق المپیک باعث شد خیلی از کشور‌ها ضرر کنند

سنگ سفیدی: سال ۹۹ برای من چندان قابل قبول نبود/ تعویق المپیک باعث شد خیلی از کشور‌ها ضرر کنند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: سال ۹۹ برای من چندان قابل قبول نبود و تلاشم را می‌کنم در سال جدید با تجربه بیشتری به کارهایم ادامه دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه گیتی پسند اصفهان سابقه چندین عنوان قهرمانی به همراه تیم ملی را در کارنامه خود دارد. سنگ سفیدی همچنین در سال ۲۰۱۶ موفق شد به همراه تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی مقام سوم دنیا را کسب کند. در همین رابطه و با فرا رسیدن سال جدید با محمدرضا سنگ سفیدی، ملی پوش فوتسال کشورمان گفت و گویی عیدانه انجام دادیم که در زیر مشاهده می‌کنید:

بهترین سین هفت سین از نظر شما چیست؟

من خودم به شخصه سبزه را خیلی دوست دارم، چون سفره هفت سین را خیلی قشنگ می‌کند و هم این که آن طراوت و تازگی لازم را به رفتار و اخلاقمان می‌دهد.

نمره‌ای که به خودتان در سال ۹۹ می‌دهید، چیست؟

سال ۹۹ با شیوع بیماری کرونا آغاز شد، به طوری که همه مردم چیزی در حدود ۴ ماه در قرنطینه بودند و به همین دلیل نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. بعد از آن هم فینال لیگ برتر فوتسال را برابر مس سونگون برگزار کردیم. مطمئنم اگر شیوع کرونا نبود، قطعا می‌توانستیم نتیجه بهتری گرفته و قهرمان شویم. در هر صورت سال ۹۹ به شخصه برای من چندان قابل قبول نبود؛ زیرا فکر می‌کنم می‌توانستم سال بهتری داشته باشم. به هر حال تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا در سال جدید و با تجربه بیشتری به کارهایم ادامه دهم.

بهترین و بدترین اتفاق سال گذشته برای شما چه بود؟

بهترین اتفاقی که در سال ۹۹ برای من افتاد و باعث شد از ته دل خوشحال شوم، پدر شدن دوست بسیار خوبم ابوالقاسم عروجی بود و امیدوارم خداوند ۲ بچه ناز و خوشگل دیگر هم به او بدهد. بدترین اتفاق هم همه گیری ویروس کرونا بود که تا امروز هم ادامه دارد و باعث شده ما هر روز بسیاری از مردم عزیز کشورمان را از دست بدهیم. در هر صورت فکر می‌کنم ویروس کرونا بدترین اتفاقی بود که در سال ۹۹ برای همه افتاد.

به نظرتان در چه زمینه‌هایی پیشرفت یا پسرفت داشته اید؟

من خودم هر سال سعی می‌کنم از گذشته درس گرفته و اشتباهاتم را دیگر تکرار نکنم. تلاشم را می‌کنم هر روزم با روز‌های دیگر متفاوت باشد و در کل خدا را شکر سال ۹۹ برای من خوب بود.

بهترین سریالی که تاکنون در ایام نوروز دیده‌اید، چیست؟

بهترین سریالی که در ایام نوروز دیده ام و واقعا با آن عشق کردم، پایتخت بود.

یک تعریف از فصل بهار؟

بهار از نظر من فصل تازگی و سرزندگی برای شروع یک زندگی زیبا است.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

مهمترین اتفاق ورزشی که در سال ۹۹ افتاد به نظر من تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال بود.

نظرتان درباره کلمات زیر:

فوتسال: فوتسال از نظر من یعنی زندگی و امیدوارم در سال جدید به همراه تیم ملی به فینال رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم.

المپیک توکیو: المپیک به نظر من یک رویداد ورزشی است که تمامی مردم دنیا با آن درگیر هستند؛ زیرا همه کشور‌ها برای انجام مسابقات ورزشی در یک جا جمع می‌شوند و از این طریق می‌توان شاهد یک اتحاد بین المللی و جهانی بود. به نظر من تعویق مسابقات المپیک باعث شد تمامی کشور‌های دنیا از این قضیه ضرر ببینند.

کرونا: من فقط می‌توانم به کرونا بگویم که لطفا تمام شود. هر چقدر جان آدم‌ها را گرفته، دیگر کافی است و امیدوارم هر چه زودتر از بین برود.

میناوند: فکر می‌کنم با رفتن مرحوم میناوند ورزش ایران فردی را از دست داد که در تمام زمان‌ها با خنده هایش سعی می‌کرد خوشی را به خانه‌های مردم بیاورد و همه بابت از دست دادن میناوند متاثر هستیم.

انصاریان: همان طور که درباره مرحوم میناوند گفتم با رفتن علی انصاریان هم ورزش ایران فردی را از دست داد که در تمام لحظه‌ها شادی و خوشی را به مردم هدیه می‌داد و واقعا حیف شد که ما این ۲ عزیز (مهرداد میناوند و علی انصاریان) را دیگر در بینمان نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.