کد خبر : 194938
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 23:42
-

بهادری در گفتگو با Fut5al :

هوس گل با پای راست کردم، ACLزانویم رفت/ مدیران گیتی‌پسند سنگ تمام گذاشتند/ شش ماه دیگر برمی‌گردم

هوس گل با پای راست کردم، ACLزانویم رفت/ مدیران گیتی‌پسند سنگ تمام گذاشتند/ شش ماه دیگر برمی‌گردم

فلنک چپ پا گیتی‌پسند گفت: یک لحظه تصمیم به شوت زدن با راست کردم اما زانویم آسیب جدی دید.

قدرت بهادری که بدلیل مصدومیت شدید زانو از جمع گیتی‌پسندی‌ها جدا شده در گفتگو با Fut5al اظهار داشت: متاسفانه در دقایق ابتدایی بازی با کراپ الوند در یک صحنه بسیار ساده تصمیم به شوتزنی گرفتم اما فرود بد روی زانو باعث شد تا رباط صلیبی زانویم پاره شود و دیگر نتوانم ادامه دهم.

این بازیکن چپ‌پا افزود: شاید بخاطر اینکه با راست شوت کردم دچار بی‌تعادلی شدم و این اتفاق رخ داد اما چون در بازی‌های قبلی هم با راست توپم گل شده بود اقدام به تکرار کردم ولیکن این بار اتفاق تلخی برایم افتاد.

بهادری تاکید کرد: به محضی که روی زانویم فرود آمدم دچار دردی شدید و ضعف شدم و همانجا حس کردم که رباط پایم رفت.

او با اشاره به آزمایش MRI زانویش گفت: چندین بار از زانویم عکس انداختم که متاسفانه همگی نشان می‌داد که رباط صلیبی دچار پارگی شده اما این پارگی به طور کامل رخ نداده است. با پزشکم در مشهد هماهنگ کردم و انشاالله به زودی زانویم را جراحی خواهم کرد.

بازیکن مشهدی گیتی‌پسند اصفهان با تمجید از مدیران این باشگاه گفت: مدیران باشگاه به من دلگرمی دادند، سنگ تمام گذاشتند و اعلام کردند تمامی هزینه‌های درمان زانویم را پرداخت می‌کنند. از این بابت نگرانی‌ای ندارم و انشاالله تمام تمرکزم را برای بهبود و جبران این محبت‌ها خواهم گذاشت.

بهادری طول دوران مصدومیت خود را حداقل شش ماه بیان کرد و تصریح کرد: بهبود بعد از جراحی رباط صلیبی حداقل ۸ تا ۹ ماه زمان می‌برد اما چون رباط من کاملا قطع نشده انشاالله ظرف شش ماه آینده آماده بازگشت خواهم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.