کد خبر : 195010
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 12:55
-

شمسایی به بازیکنان اعتقاد کامل دارد

عراقی‌زاده: مشکلی بابت بازیکن کرونایی نداریم / بازیکنان بزرگ و جوان جای غایبان را با انگیزه دوچندان پُر می‌کنند / هاشم زاده با هماهنگی شمسایی تیم را در مشهد هدایت می کند

عراقی‌زاده:  مشکلی بابت بازیکن کرونایی نداریم / بازیکنان بزرگ و جوان جای غایبان را با انگیزه دوچندان پُر می‌کنند / هاشم زاده با هماهنگی شمسایی تیم را در مشهد هدایت می کند

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از آخرین وضعیت این تیم گفت .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدحسین عراقی‌زاده درباره مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: وحید شمسایی، سرپرست و چند نفر از کادر تیم هم به کرونا مبتلا شده‌اند. بازیکنان مصدوم و محروم هم داریم، اما مشکلی بابت بازیکن کرونایی نداریم و ان‌شاءالله فردا (چهارشنبه) عازم مشهد هستیم.

وی در مورد اینکه سرپرست تیم گیتی‌پسند گفته بود چند بازیکن این تیم باید مجدداً تست کرونا بدهند، بیان کرد: زمانی که آزمایشگاه از افراد تست می‌گیرد، اعلام می‌کند که تست چند نفر باید تکرار شود. اکنون هم بازیکن کرونایی نداریم.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان درباره وضعیت فعلی سرمربی و سایر اعضای تیم فوتسال این باشگاه که به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: شمسایی شرایط خوبی دارد و دوران نقاط خود را طی می‌کند. خدا را شکر کسی شرایط حادی ندارد. محمد هاشم‌زاده مقابل فرش‌آرا روی نیمکت گیتی‌پسند می‌نشیند و با شمسایی هماهنگ است.

عراقی‌زاده در مورد وضعیت حمید احمدی و غیبت او و قدرت بهادری گفت: احمدی به خاطر مسائلی که پیش آمد، از طرف سرمربی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. باشگاه گیتی‌پسند در تعطیلات نوروز تعطیل بوده است و پس از عید در این باره تصمیم می‌گیریم. در این چند سال به مصدومیت و محرومیت عادت داریم و این موضوع جدید نیست. در این فصل برمشوری، جعفری و قدرت بهادری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. بازیکنان خوب کم نداریم و بازیکنان بزرگ تا جوان، جای خالی بازیکنان مصدوم را با انگیزه دوچندان پُر می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گیتی‌پسند بازیکن جدیدی جایگزین بهادری و احمدی خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: شمسایی در این باره با ما صحبت نکرده است و به بازیکنانش اعتقاد کامل دارد. با همین بازیکنان تا پایان فصل ادامه می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا امسال حسرت سه ساله گیتی‌پسند در قهرمانی لیگ برتر پایان می‌یابد یا خیر، اظهار داشت: تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم قدرتمند هستند و ما هم می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم. باشگاهی چون گیتی‌پسند که در بخش خصوصی فعالیت می‌کند، با برخی باشگاه‌های دولتی که هزینه‌های دولتی دارند، فرق دارد. از سال ۸۹ تاکنون، هر سال تیم را در کورس قهرمانی نگه داشته‌ایم که این هم کار بزرگی بوده است. با حمایت جنتی تلاش می‌کنیم همین روند را تکرار کنیم و هدف ما همیشه قهرمانی است. اتفاقات ورزشی همیشه رخ می‌دهند و گریبانگیر ما هم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.