کد خبر : 194995
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 11:26
-

مدال نقره ؛ سهم طیبی از جام حذفی پرتغال

مدال نقره  ؛ سهم طیبی از جام حذفی پرتغال

سهم ملی پوش مصدوم فوتسال ایران از جام حذفی پرتغال یک مدال نقره بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بنفیکا در غیاب فوتسالیست ایرانی خود مقابل اسپورتینگ شکست خورد و به نایب‌قهرمانی در جام حذفی پرتغال رسید.

تیم فوتسال بنفیکا در حالی برای چهارمین هفته متوالی نتوانست از حسین طیبی در ترکیب و فهرست خود بهره ببرد که غیبت این بازیکن در دیدار حساس مقابل اسپورتینگ لیسبون به ضررشان تمام شد و آنها یک مسابقه مهم و یک جام در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را از دست دادند.

یاران طیبی در مسابقه فینال جام حذفی فوتسال پرتغال در یک شهر بی‌طرف به مصاف اسپورتینگ لیسبون، صدرنشین لیگ برتر این کشور رفتند و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خوردند تا به مقام نایب‌قهرمانی برسند.

تیم فوتسال بنفیکا که در لیگ برتر فوتسال پرتغال ۷۳ امتیازی است و با دو امتیاز کمتر از اسپورتینگ لیسبون در رده دوم جدول ایستاده، حالا امیدوار است در بازی برگشت مقابل این حریف خود به برتری برسد و ضمن جبران کردن باخت فینال جام حذفی، به قهرمانی در لیگ نزدیک شود.

حسین طیبی که در فصل جاری لیگ برتر فوتسال پرتغال ۱۳ گل زده و ۷ پاس گل داده، در بازی فینال جام حذفی پرتغال بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت و در شب غیبت این ستاره ایرانی، مدال نقره این بازی‌ها به او رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.