کد خبر : 195032
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 12:56
-

تدارکاتی که مناسب جام جهانی فوتسال نیست

تدارکاتی که مناسب جام جهانی فوتسال نیست

تیم‌ملی فوتسال که امسال در مسابقات جام جهانی شرکت خواهد کرد آماده سازی مناسبی برای این پیکارها نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در شهریور امسال باید در رقابت های جام جهانی فوتسال از عنوان سومی دوره گذشته خود دفاع کند این در حالی است که شاگردان ناظم الشریعه آماده سازی مناسبی برای این پیکارها نداشتند و با لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملا هیچ دیدار تدارکاتی مناسبی برگزار نکردند.

 در آخرین برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود در تعطیلات نوروز مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی کویت برگزار شود اما با توجه به ادامه شیوع بیماری کووید ۱۹ مسابقات این دوره برای همیشه لغو شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت نمایندگان این قاره برای جام جهانی را بدون برگزاری بازی‌های انتخابی معرفی کند که با توجه به سابقه درخشان ایران، تیم فوتسال کشورمان اولین تیم معرفی شده به این رقابت‌ها خواهد بود.

با این حال فدراسیون فوتبال که تمام تمرکز خود را معطوف به رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال کرده برنامه مناسبی برای آماده سازی تیم فوتسال در نظر نگرفته است کما اینکه اولین اردوی تیم ملی فوتسال در سال ۱۴۰۰ لغو شد. گرچه سرمربی تیم ملی اعلام کرد این اردو به دلیل فشردگی بازی‌های تیم های لیگ برتری لغو شده اما شنیده می شود نبود شرایط مناسب برای اسکان ملی‌پوشان باعث لغو این اردو شده است.

از سوی دیگر اخیرا خبرهایی مبنی بر برگزاری دوبازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ژاپن منتشر شده است؛ رقابتی که کمیته فوتسال از مدتها قبل در صدد قطعی کردن آن بود. این درحالی است که در برنامه‌های آتی چشم بادامی ها چیزی از برگزاری بازی دوستانه با ایران دیده نمی‌شود.

حضور در تورنمنت تایلند هم دیگر برنامه ای است که برای تیم ملی در نظر گرفته شده اما نه تیم های حاضر در این مسابقات مشخص است و نه زمان دقیق برگزاری آن و حتی قطعی بودن این تورنمنت. همه این ها باعث خواهد شد تا نگران تیمی باشیم که پتانسیل کسب موفقیت در جام جهانی را دارد اما گرفتار نداشتن تدارک مناسب شده و این عامل شاید باعث شود تا تیم پر امید ما در جام جهانی لیتوانی در شرایطی دور از انتظار به میدان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

همه این موارد از بى عرضگى و بى لیاقتى ناظم الشریعه هست که نه اعتراض میکنه و نه از حق و حقوق کادر و بازیکنا دفاع میکنه و نه برنامه ریزى دوست انجام میده و فقط دنبال مسافرت و گشت و گذار خودش هست اگر شمسایی بود تا حالا با اعتراض و گفتن کمبود ها فدراسیون رو مجبور میکرد اردو و مسابقه برگزار کنه ولى ناظم الشریعه فکر میز خودش هست و میترسه حرف بزنه این آدم لیاقت تیّم ملى رو نداره آخرش فوتسال رو به خاک سیاه می نشاند