کد خبر : 195044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 16:10
-

مرتضایی:فرش‌آرا به دنبال کسب یک رتبه قابل قبول در لیگ برتر است

مرتضایی:فرش‌آرا به دنبال کسب یک رتبه قابل قبول در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: تمام تیم‌ها با برنامه در این مرحله از لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کرده‌اند و کار سختی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص دیدار آتی تیمش با گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته سوم دور دوم لیگ برتر فوتسال ایران، اظهار کرد: هدف‌گذاری فرش‌آرا در این دور، متفاوت با گذشته است. در مرحله نخست لیگ برتر به دنبال صعود بودیم، اما در این مرحله به دنبال کسب یک جایگاه‌ قابل قبول هستیم.

وی افزود: ترکیب اصلی تیم ملی فوتسال ایران در تیم گیتی پسند حضور دارد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و قطعا یک بازی جذاب و سخت را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. فرش‌آرا همیشه تیمی کار کرده و به همین صورت هم نتیجه گرفته است. بازیکنان خوبی داریم که در لحظات حساس کمک کرده‌اند. متاسفانه در این دیدار مجید خزایی، علی ابراهیمی، معین افشار و محمد بیضایی‌نژاد را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. مجبوریم از بازیکنان جوان استفاده کنیم که خوشبختانه تا کنون به خوبی جواب اعتمادم را داده‌اند.

سرمربی فرش‌آرا در خصوص دو شکست سنگین قبلی تیمش خاطرنشان کرد: امیدوار به جبران نتایج دو بازی گذشته هستیم. در دیدار مقابل مقاومت با چندین اشتباه جزئی و فردی غافل‌گیر شده و گل دریافت کردیم. فصل قبل هم دو دیدار ابتدایی را با شکست آغاز کردیم، اما پس از آن در ۱۱ بازی نتایج قابل قبولی کسب کردیم. امیدوارم این دو بازی را بازیکنانم فراموش کرده باشند. تمام تیم‌های بزرگ دنیا و ایران چنین شکست‌هایی داشته‌اند.

 مرتضایی ادامه داد: از ۲ فروردین تمرینات خود را آغاز کرده و تا کنون روی نقاط ضعف خود تمرینات خوبی داشته‌ایم. بابت جایگاه خود نگرانی نداریم و فقط به دنبال کسب یک رتبه قابل قبول برای فرش‌آرا هستیم. در حال حاضر جزو ۶ تیم برتر ایران هستیم. تمام تیم‌ها با برنامه در این مرحله حضور پیدا کرده‌اند و کار سختی در این دور خواهیم داشت.

وی با اشاره به استفاده از پاورپلی یادآور شد: در فوتسال دنیا استفاده از این روش مرسوم است. در خیلی از اوقات با استفاده از همین تاکتیک بازی‌های زیادی را به تساوی کشانده و یا حتی باخت را با پیروزی عوض کرده‌ایم اما گاهی اوقات این ریسک باعث شکست با اختلاف بیشتر می‌شود. چند شب قبل، بارسلونا با نتیجه ۶ بر ۱ از اینترمویستار شکست خورد. شکست ۶ بر ۱ بارسلونا نشان از اختلاف این دو تیم نیست. بارسلونا قهرمان اسپانیا و اروپا است، اما به دلیل استفاده از سیستم پاورپلی گل‌های بیشتری دریافت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.