کد خبر : 195055
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 14:28
-

توسلی:کرونا شور و هیجان را گرفت/ فوت انصاریان و میناوند تلخ بود

توسلی:کرونا شور و هیجان را گرفت/ فوت انصاریان و میناوند تلخ بود

گلر تیم ملی فوتسال بانوان گفت: عدم حضور تماشاگران در سالن شور و هیجان رقابت‌ها را گرفت و سال ۹۹ سخت گذشت.

به گزارشپایگاه خبری فوتسال ایران، فرزانه توسلی گُلر تیم ملی فوتسال بانوان درباره سالی که گذشت، گفت: سال سختی بود، چرا که باعث ایجاد وقفه و عقب افتادن بازی‌های ملی و داخلی شد. سالی پر از اتفاقات ناراحت کننده و از دست دادن پیشکسوتان فوتبالی و مردم عادی بود.

* تمرین کردن در شرایط کرونایی سخت و عجیب بود
وی ادامه داد: قطعاً کنار آمدن با کرونا بسیار سخت بود، چرا که تجربه جدیدی برای ما به همراه داشت. زمان زیادی سپری شد تا با بیماری کرونا کنار بیاییم. تمرین کردن در شرایط کرونایی سخت و عجیب بود، چرا که اوایلش به صورت انفرادی تمرینات را پشت سر گذاشتیم، تمریناتی که برای بازیکنانی مثل ما که رشته گروهی را دنبال می‌کنند، سخت است اما هر چه جلوتر رفتیم، شرایط و تمرینات بهتر شد و در قالب تیم و سایر هم تیمی‌هایمان انجام پذیرفت.

گُلر تیم ملی فوتسال بانوان تأکید کرد: نه تنها من بلکه اکثر مردم به شرایط کرونایی عادت کرده‌اند و با این بیماری کنار آمده‌اند. خوشبختانه به کرونا مبتلا نشده‌ام و توانسته‌ام تمریناتم را بدون وقفه انجام دهم.

توسلی درباره سال ۹۹ در یک جمله گفت: سال ۹۹ سالی پر از اتفاقات ناخوشایند بود.

* فوت میناوند و انصاریان تلخ بود
وی در مورد تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره ورزشی اش در سال ۹۹ گفت: از دست دادن میناوند و انصاریان دو پیشکسوت عزیز فوتبال کشورمان تلخ‌ترین خاطره ورزشی بود. همچنین بسیاری از هموطنانمان را نیز به دلیل این بیماری از دست دادیم. شیرین‌ترین خاطره نیز آغاز بازی‌های لیگ برتر پس از وقفه‌ای طولانی مدت بود.

توسلی درباره شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره زندگی اش در سالی که گذشت گفت: از آنجایی که مسابقات برگزار نشد، خاطره تلخ و شیرینی رخ نداد. اگر بازی‌های آسیایی به تعویق نمی‌افتاد قطعاً قهرمان می‌شدیم و این شیرین‌ترین خاطره ورزشی مان می‌شد.

* نبود تماشاگرها شور و هیجان بازی‌ها را کاهش داد
وی ادامه داد: قطعاً بازی کردن در شرایط کرونایی برای تمام تیم‌ها سخت، استرس زا و نگران کننده بود و باعث افزایش هزینه‌ها در تیم داری شد که در بخش بانوان به دلیل کمبود اسپانسر این مشکل به معضلی بزرگ برای تیم‌ها تبدیل شده بود. نبود تماشاگرها نیز شور و هیجان بازی‌ها را کاهش داد.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران درباره آرزویش گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر بیماری کرونا ریشه کن شود و تمامی مردم در صحت و سلامتی به سر ببرند. امیدوارم سالی پر از سلامتی و اتفاقات خوشایند برای تک تک هموطنان عزیزمان باشد.

توسلی در پایان گفت: قطعاً به دلیل محدودیت‌های کرونایی مثل سال گذشته امکان سفر و دید و بازدید وجود ندارد. پس از چند روز استراحت، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات انفرادی را آغاز می‌کنم تا تمرینات تیمی شروع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.