کد خبر : 195173
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 11:22
-

برنامه ریزی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی

برنامه ریزی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی

سرمربی تیم ملی فوتسال برنامه آماده‌سازی خود را در اختیار کمیته فوتسال قرار داده تا برای برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مطابق هفته های گذشته در سال ۱۴۰۰ هم تماشاگر ویژه بازی های لیگ برتر بود. ناظم الشریعه قصد دارد با رصد وضعیت بازیکنان، بهترین چهره ها را به تیم ملی دعوت کند.

 پیش از این قرار بود اولین اردوی تیم ملی در تعطیلات نوروز برگزار شود اما به دلیل مهیا نبودن شرایط برگزاری اردو و فشردگی بازی‌های لیگ با تصمیم کادر فنی تیم ملی این اردو لغو شد. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برنامه جدید آماده سازی و برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی را در اختیار کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال قرار داده است. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ملی پوشان تا پایان بازی‌های لیگ در اختیار تیم های باشگاهی خود خواهند بود و پس از آن تمرینات آماده سازی فشرده تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتسال آغاز می‌شود. تا کنون حضور در تورنمنت تایلند و دو بازی دوستانه با تیم ژاپن پیش از جام جهانی لیتوانی قطعی شده و کمیته فوتسال در صدد هماهنگی برای برگزاری چند بازی دوستانه بهتر برای تیم ملی فوتسال پیش از مسابقات جام جهانی است تا شاگردان ناظم الشریعه برای دفاع از عنوان سومی دوره گذشته خود با شرایط مناسبی وارد رقابت ها شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.