کد خبر : 195245
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 22:44
-

شمس: لیگ دسته اول در حد لیگ برتر است/ عزیزی خادم قول داد به فوتسال توجه بیشتری کند

شمس: لیگ دسته اول در حد لیگ برتر است/ عزیزی خادم قول داد به فوتسال توجه بیشتری کند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره کیفیت لیگ دسته اول این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در حاشیه دیدار تیم‌های پاس تهران و گهرزمین سیرجان در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول اظهار داشت: شاید برخی از افراد فکر کنند لیگ دسته اول از سطح پایین تری برخوردار است، اما به هیچ عنوان اینطور نیست. من امروز بازی ۲ تیم پاس تهران و گهرزمین سیرجان را از نزدیک تماشا کردم. واقعا سطح این بازی در حد لیگ برتر بود. هر ۲ تیم از تاکتیک‌های بسیار خوبی استفاده کردند و نتیجه‌ای که هم در این مسابقه به دست آمد بسیار عجیب بود. تیم گهرزمین با ۴ گل از پاس تهران عقب بود، اما این تیم موفق شد نتیجه را برگرداند. به نظر من نتیجه مساوی عادلانه بود. در هر صورت همان طور که گفتم سطح بازی فوق العاده بالا بود.

عضو کمیته فنی فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی بیان داشت: با توجه به اینکه تیم ملی باید شهریور ماه در جام جهانی حاضر شود باید همه امکانات در اختیار تیم ملی قرار بگیرد. حتی برنامه ریزی‌هایی که برای رقابت‌های لیگ می‌شود باید نتیجه آن به تیم ملی کمک کند.

شمس ادامه داد: عزیزی خادم قبل از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قول‌ داد تا به فوتسال رسیدگی بیشتری کند. به هر حال پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) به همراه ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) با هماهنگی کامل تدارک خوبی برای مسابقات جام جهانی انجام داده اند تا بتوانیم در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.