کد خبر : 195247
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 0:56
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

سن‌ایچ یک تیم کاملا دراختیار مربی است/ قهرمانی؟ فقط دنبال جایگاه خوب هستیم/ این بردها لذت ویژه دارد 

سن‌ایچ یک تیم کاملا دراختیار مربی است/ قهرمانی؟ فقط دنبال جایگاه خوب هستیم/ این بردها لذت ویژه دارد 

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: تیم من یک تیم کاملا در اختیار برای کادرفنی است که مو به مو با نظرم کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی جوان و خوش آتیه سن‌ایچ ساوه که فصل گذشته موفق به شکست گیتی‌پسند در اصفهان و این هفته نیز پیروزی مقابل مس سونگون ورزقان در ساوه شده است در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: این از لطف خدا است که ما در بازی‌های بزرگ خوب نتیجه می‌گیریم و البته که مزد تلاش و غیرت تیمی خود را هم با سه امتیاز گرفته‌‌ایم. 

او با اشاره به پیروزی ارزشمند تیمش مقابل مس در این هفته ادامه داد: واقعا در روزی که ما سه بازیکن خود را در اختیار نداشتیم این پیروزی شیرین نصیب تیممان شد هر چند که تیم مس هم خیلی خوب ظاهر شد و تمام تلاش خود را هم برای کسب سه امتیاز بازی انجام داد. 

اصغری‌مقدم در خصوص علت موفقیت تیمش برابر تیم‌های بزرگ لیگ در چند سال اخیر تصریح کرد: همه تیم‌های لیگ قابل احترام هستند اما لذت پیروزی در این بازی‌های خاص بیشتر است و انگیزه ویژه برای بازیکنان و کادرفنی ایجاد می‌کند. جدا از اینکه من همواره در تمریناتم حس برتری‌جویی را به بازیکنم می‌دهم و تاکید دارم که ما هستیم که حوادث بازی را رقم می‌زنیم نه قضا و قدر.

سرمربی سن‌ایچ ادامه داد: اگر بگویم با تیمم یک روح در دو بدن هستیم اغراق نکرده‌ام چون واقعا هر چه من بیرون از زمین می‌خواهم را بچه‌ها بی‌کم و کاست اجرا می‌کنند. فکر می‌کنم این فاکتور مهمی در موفقیت‌های سن‌ایچ است که امیدوارم به همین شیوه بتوانیم راه خود را دنبال کنیم.

اصغری‌مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا به قهرمانی سن‌ایچ در لیگ‌برتر فکر می‌کند؟ گفت: تیم شایسته و بالیاقتی داریم اما هرگز به قهرمانی فکر نمی‌کنیم بلکه بازی به بازی جلو می‌رویم تا به جایگاهی خوب برای خودمان دست پیدا کنیم.

او در خاتمه با اشاره به بازی این هفته تیمش مقابل گیتی‌پسند یادآور شد: تمام بازی‌های مرحله نهایی لیگ‌برتر حساس است و دیدار با گیتی‌پسند هم یکی از آنها هست. برای این متمرکز شده‌‌ایم و انشاالله برای کسب نتیجه خوب به میدان خواهیم رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.