کد خبر : 195330
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 16:36
-

کریمی: در تعطیلات نیم فصل به خوبی آماده شدیم/گروه دشواری داریم/۱۰ تیم لیگ یک در حد لیگ برتر هستند

کریمی: در تعطیلات نیم فصل به خوبی آماده شدیم/گروه دشواری داریم/۱۰ تیم لیگ یک در حد لیگ برتر هستند

سرمربی تیم مبل کریمی البرز از وضعیت تیمش می گوید.

سید محمد کریمی سرمربی تیم فوتسال مبل کریمی البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد وضعیت این تیم در آستانه شروع نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول گفت: تیم ما تمرینات و آماده سازی پیش فصل خوبی نداشت و همین عامل باعث شد تا در نیم فصل اول نتوانیم عملکرد چندان خوبی داشته باشیم اما در تعطیلات نیم فصل آماده سازی مناسبی را پشت سر گذاشتیم و از سوم فروردین تمرینات خود را صبح و بعد از ظهر آغاز کردیم. تمرینات بدنی ما زیر نظر آقای فراهانی از اساتید این رشته برگزار شد و بازیکنان در شرایط بدنی بسیار خوبی به سر می‌برند. چند بازی تدارکاتی نیز برگزار کردیم تا تیم از لحاظ فنی نیز در شرایط مناسبی باشد. چشم به اتفاقات داریم و امیدواریم شرایط خوبی برای ما رقم بخورد.

وی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند به مرحله بعد صعود کند یا نه تاکید کرد: قول صعود نمی دهیم اما هدف ما این است که صعود کنیم. گروه بسیار سختی داریم و هر کسی بلغزد و کوچکترین اشتباهی داشته باشد و نتواند مشکلات درون تیمی و برون تیمی خود را حل کند به مشکل خواهد خورد. در گروه ما نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم حریف آسانی است و کدام تیم حریف دشواری و همه بازی‌ها سخت است و تیم ها به هم نزدیکند.

 سرمربی مبل کریمی البرز در مورد سطح لیگ دسته اول گفت: در آخرین سالی که ما در مسابقات بودیم یعنی سال ۹۶ سطح مسابقات خیلی خوب بود اما در سال ۹۷ سطح تیم‌ها افت کرده و سال ۹۸ وضعیت بهتری شد اما لیگ ۹۹ سطح بسیار بالایی دارد و به جرات می‌گویم ۱۰ تیم خوب وجود دارد که می‌توانند در لیگ برتر و پا به پای تیم های لیگ برتری رقابت کنند.

کریمی در پایان با بیان اینکه این تیم در صورت صعود به لیگ برتر برنامه‌ریزی مناسبی خواهد داشت اذعان کرد: ما یک برنامه چند ساله داریم تا هم در فوتسال آقایان و هم بانوان به توفیقاتی دست یافته و امیدواریم تلاش‌های ما در آینده نتیجه داده و آنچه هدف باشگاه بوتا پلاس مبل کریمی است تحقق یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.