کد خبر : 195513
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 21:45
-

مرتضایی در گفتگو با Fut5al :

تجربه جاوید عامل پیروزی کراپ بود/ کراپ چهار برابر فرش‌آرا هزینه کرده است/ برای سوم چهارمی می‌جنگیم

تجربه جاوید عامل پیروزی کراپ بود/ کراپ چهار برابر فرش‌آرا هزینه کرده است/ برای سوم چهارمی می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد تجربه مهدی جاوید را عامل پیروزی کراپ در بازی مقابل تیمش دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پس از شکست نزدیک تیمش مقابل کراپ الوند در گفتگو با Fut5al گفت: ما در این بازی به لحاظ مهره‌ای تحت فشار بودیم. هندل کردن تیم با توجه به مصدومیت‌هایی که گریبانکیر بازیکنان ما بود کار بسیار سختی بود. ما آخرین تلاش‌های خود را هم با توجه به مصدومین خود کردیم اما متاسفانه نتیجه را نگرفتیم.

او افزود: مجید خزایی که باید حداقل با توجه به مصدومیتش یک ماه استراحت می‌کرد در این بازی برای ما بازی کرد. علی رحیمی گلر اول مان با وجود سرماخوردگی برای ما بازی کرد. علی رستمی با وجود مشکلاتی که داشت به تیم کمک کرد. ما تلاش زیادی کردیم تا مشکل کمبود بازیکن حل شود اما در نهایت نتیجه به سود ما رقم نخورد.

مجید مرتضایی با تمجید از بازیکن مشهدی کراپ تاکید کرد: مهدی جاوید اثرگذارترین بازیکن کراپ بود که توانست نتیجه را با تجربه‌ای که داشت برگرداند، مخصوصا بر روی گل دوم که خیلی به تیمش کمک کرد.

سرمربی فرش آرا از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت: با این حال این باخت چیزی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند. بازیکنان ما فوق العاده فداکارانه بازی کردند اما بخت یار ما نبود. ما علی رحیمی را به دلیل بیماری که قبلا گفتم از دست دادیم و اگر گلر دوم ما هم مصدوم می شد باید یک بازیکن را درون دروازه می‌گذاشتیم. همه این‌ها دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد.

او با تبریک به الوندی‌ها تاکید کرد: بچه‌های ما با تمام وجودشان تلاش کردند. البته که یک مقدار مصدومیت‌ها دست ما را بسته است ولیکن ناراضی نیستم. ما این شرایط را دور قبلی هم داشتیم که سه یا چهار بازیکن‌مان را در یک بازی نداشتیم ولی نتیجه می‌گرفتیم.

مرتضایی تصریح کرد: در دور قبل تیم‌ها قوی و ضعیف داشتند و مثلا شما به یک تیم قوی می‌باختید اما هفته بعد با یک تیم ضعیف روبرو می‌شدید که با برد آن دوباره بازیکنان شما روحیه می‌گرفتند و به لحاظ روحی برمی‌گشتند. اما الان هیچ فرصتی وجود ندارد چون تیم ضعیف‌تری برای برگشتن تیم نیست.

مربی فرش‌آرا به تفاوت زیاد بودجه تیمش با کراپ پرداخت  و گفت: ما الان با سه تیم متمول فوتسال ایران بازی کرده‌ایم. مس سونگون، گیتی‌پسند و کراپ الوند که این‌ها بهترین تیم‌ها به لحاظ مالی هستند. کراپ سه یا چهار برابر فرش‌آرا هزینه کرده بنابراین نمی‌توان از تیم بی نام و نشان و جوان ما توقع داشت که یک شکل بازی کند.

او افزود: با این حال قول می‌دهم که تیم ما مثل همیشه خودش بازی کرده و تمام توان خود را در زمین گذاشته اما  تیم‌های حریف باتجربه بوده و اجازه جولان به تیم جوان ما را نمی‌دهند. البته که فرصت های زیادی را هم از دست دادیم. در ۱۰ثانیه آخر بازی چهار موقعیت ایجاد کردیم که به گل نرسید.

مرتضایی در پاسخ به اینکه آیا دست فرش آرا برای حریفان خود رو شده است؟ گفت: اینطور نیست. شاید بخت و اقبال باعث شد در پاورپلی به گل نرسیم و حتی دو بار دروازه خالی را بازیکنان ما به تیرک دروازه کوبیدند. اینطور نیست که تاکتیک های ما لو رفته باشد. نتیجه ۲ بر یک یعنی بازی نزدیکی بوده است.

سرمربی فرش آرا هدف تیمش در ادامه لیگ را نیز چنین بیان کرد: سعی می‌کنیم در پایان لیگ جزو تیم‌های سوم و چهارم جدول باشیم که اگر جزو چهار تیم هم باشیم برای اولین بار در تاریخ فوتسال خراسان خواهد بود که چنین جایگاهی بدست آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.