کد خبر : 195474
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 17:44
-

هفته چهارم مرحله پایانی لیگ‌برتر فوتسال

مس سونگون صدر را پس گرفت/ گیتی‌پسند دوباره مدعی شد/ فرش‌آرا مقهور کامبک کراپ در مشهد

مس سونگون صدر را پس گرفت/ گیتی‌پسند دوباره مدعی شد/ فرش‌آرا مقهور کامبک کراپ در مشهد

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با نتایج جالب توجه در اصفهان، مشهد و تبریز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهارمین هفته از دور نهایی لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که مس سونگون ورزقان قهرمان سه دوره پیاپی لیگ موفق به شکست سنگین مقاومت البرز در تبریز شد و قاطعانه به صدر جدول بازگشت. شاگردان علی افضل در این بازی حساس خیلی زود توسط آقاپور به گل رسیدند و بلافاصله نیز با دبل این بازیکن برتری خود را به حریف کرجی دیکته کردند.

شاگردان فرهاد کشاورز در ادامه توسط مرتضی عزتی به گل اول خود رسیدند اما این گل هم با دو گل فرهاد فخیم و درخشانی پاسخ داده شد تا مس با برتری چهار بر یک راهی رختکن شود‌‌. مسی‌ها در نیمه دوم هم دست از گلزنی برنداشتند و شکست هفته قبل خود را با زدن گل‌های بیشتر تلافی کردند. محمد زارعی، حمزه کدخدایی و مسلم اولاد قباد زننده دیگر گل‌های مس سونگون ورزقان بودند تا با گل شهاب طالبی، نتیجه بازی با نتیجه ۷ بر۲ برای نماینده آذربایجان رقم بخورد.

دیگر بازی حساس امروز ماراتن گیتی‌پسند و سن‌ایچ در سالن پیروزی اصفهان بود که شاگردان اصغری‌مقدم صدرنشین هفته گذشته لیگ پا به پای بازیکنان گیتی جلو آمدند. در این بازی ابتدا گیتی‌پسند توسط سروش احمدنیا و اصغر حسن‌زاده به دو گل رسید اما سن‌ایچ سختکوشانه توسط رضا سپندار به گل رسید تا با شکست دو بر یک به رختکن برود.

برخلاف اعتراض دو تیم به داوری در نیمه اول، نیمه مربیان آرام شروع شد و منهای چند صحنه یک نیمه آرام به نمایش درآمد تا اینکه گیتی پسند توسط ضربه عالی اصغر حسن‌زاده به سومین گل رسید اما سپندار بلافاصله دوباره اختلاف را به یک گل رساند. در حالیکه سن‌ایچ برای گل تساوی تلاش می‌کرد، علیرضا وفایی گل چهارم گیتی‌پسند را به ثمر رساند‌.

این بازی بر سر یک پنالتی پرابهام که از سوی داور برگردانده شد دقایقی متوقف شد اما در نهایت با همان نتیجه چهار بر دو به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید.

اما در بازی آخر امروز فرش آرا میزبان کراپ الوند بود که با وجود پیش افتادن با تک گل امین مجیدی‌پور در نیمه اول، در نیمه مربیان ورق برگشت و شاگردان رضا لک با گل‌های بهزاد عظیمی و علی عابدین کامبک کردند تا به پیروزی مهم دو بر یک در مشهد برسند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

داوران نابود کردن سن ایچ رو

احمد چهارشنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

گیتى پسند و شمسایی دوباره شروع کردند با داورى بیایند بالا این برد دوزار هم ارزش نداشت وحید شمسایی !!!