کد خبر : 195415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 9:35
-

مشکل ناظم الشریعه برای خروج از شیراز!

مشکل ناظم الشریعه برای خروج از شیراز!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله دوم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۳ بازی وارد هفته سوم می‌شود. در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد به مصاف هم می‌روند. آرش جابری سرپرست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله دوم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۳ بازی وارد هفته سوم می‌شود. در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد به مصاف هم می‌روند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال فردا در سالن پیروزی اصفهان حاضر شده و دیدار ۲ تیم گیتی پسند و سن ایچ را از نزدیک تماشا خواهد کرد. همچنین قرار است محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم این بازی را از نزدیک نظاره گر باشد، اما تا الان موفق نشده مجوز خروج از شهر شیراز را به دست آورد و وضعیت او تا فردا صبح مشخص خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه فردا چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان شروع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.