کد خبر : 195610
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 11:20
-

رویارویی ستاره فوتسال ایران مقابل تیم سابق| غیرت حسرت از دست دادن طیبی را می‌خورد؟

رویارویی ستاره فوتسال ایران مقابل تیم سابق| غیرت حسرت از دست دادن طیبی را می‌خورد؟

لژیونر مشهدی فوتسال پس از دوران مصدومیت، خودش را برای جدال حساس اروپایی آماده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره مشهدی تیم فوتسال بنفیکا پس از مصدومیت نا‌بهنگامش در بهترین روز‌های حضور در پرتغال، حالا رفته‌رفته آماده بازگشت به میادین می‌شود. حسین طیبی که فصلی رؤیایی را با تیم پرتغالی سپری می‌کرد، قرار است به‌زودی به ترکیب این تیم برگردد. او در‌این‌باره می‌گوید: این مصدومیت در بهترین شرایط فوتسالی من اتفاق افتاد، ولی خدا را شکر می‌کنم که مصدومیتم جدی نبود و چند روز آینده با اجازه‌ای که از پزشکانم می‌گیرم، به تمرینات برمی‌گردم.
 
بیش از یک‌ماه است که از مصدومیت ستاره تیم فوتسال بنفیکا می‌گذرد و خبر بهبودی او بیش از هر چیزی هواداران این تیم را برای برگشت پرقدرتش به میدان خوش‌حال کرده است. حسین طیبی که با بنفیکا مانند زمان حضورش در تیم غیرت قزاقستان درخشید، این‌روز‌ها زیرنظر پزشکان تمرینات آماده‌سازی‌اش را می‌گذراند تا برای تحقق یکی از آرزوهایش که همان درخشش در جام باشگاه‌های اروپاست، پا‌به‌توپ شود.

همسترینگ و درد یک شروع زودهنگام

مصدومیت حسین طیبی از ناحیه همسترینگ در آستانه رفع‌و‌رجوع بود که بازگشت زودهنگام لژیونر مشهدی به تمرینات بنفیکا، کار دست او داد. طیبی در‌این‌باره می‌گوید: برای این کشیدگی باید ۳ هفته استراحت می‌کردم؛ ولی، چون می‌خواستم به بازی حساس با اسپورتینگ برسم، بعد از ۲ هفته تمریناتم را شروع کردم که این شروعِ زودتر‌از‌موعد اشتباه بود و در اولین تمرین دوباره از همان ناحیه دچار درد شدم و مصدومیتم تشدید پیدا کرد و با عکس‌برداری مجدد، نیاز دوباره به ۳ هفته استراحت تشخیص داده شد. او با حسرت از فینالی یاد می‌کند که از دست داد: در این مدت بازی فینال جام‌حذفی که خیلی هم مهم بود و چند بازی لیگ را از دست دادم، باید یکسری معاینات پزشکی و عکس‌برداری دوباره را انجام دهم تا با تأیید و اجازه پزشکان کم‌کم تمریناتم را شروع کنم تا با بازگشت به شرایط بازی بتوانم به تیم کمک کنم، چراکه بازی‌های خیلی مهمی در لیگ و جام باشگاه‌های اروپا داریم.

غیبتی به قیمت یک جام

لژیونر مشهدی در طول حضور نیم‌فصلی‌اش تا‌به‌اینجا در ترکیب بنفیکا توانسته است ۱۳ گل برای این تیم به ثمر برساند و ۷ پاس گل را به نام خود ثبت کند. آمار خیره‌کننده‌ای که او را به یکی از مهره‌های اثرگذار این تیم پُرافتخار فوتسال پرتغال بدل کرده است. با‌این‌همه غیبت طیبی در فینال جام حذفی با شکست تیمش برابر اسپورتینگ و از‌دست‌دادن این جام همراه شد. طیبی می‌گوید: به‌هر‌حال من شرایطم در تیم خیلی خوب بود و هر روز هم بهتر می‌شد. مصدومیت جزئی از ورزش است و من با آن کنار آمدم. در این چند وقت هم خیلی خوب زیرنظر پزشکان و مربی بدن‌سازمان تمرین کردم تا به امید خدا وقتی برگردم، بتوانم بازهم به تیم کمک کنم و موفقیت‌های زیادی را همراه تیم به دست بیاورم. اینکه بودن یا نبودن من تأثیر داشت را من نمی‌توانم بگویم. تیم ما بازیکنان خوب زیادی دارد و همیشه هم به‌صورت تیمی، بازی را پیش بردیم. راستش همیشه کنار هم برای اتفاق خوب تیمی تلاش کردیم.

غیرت «طیبی» برای رسیدن به غیرت

شاه‌ماهی فوتسال ایران حالا با غیرت و تلاش بیشتری خودش را برای بازگشت به میادین آماده می‌کند. حسین طیبی که پیش از بنفیکا ۴ فصل خوب را در تیم غیرت قزاقستان داشت و انواع‌و‌اقسام عناوین را با این تیم به دست آورد، درباره بازی بنفیکا با تیم سابقش در لیگ قهرمانان می‌گوید: در لیگ قهرمانان اروپا بازی خیلی حساسی با تیم غیرت داریم. ۲۰روز دیگر با تیم غیرت در مرحله یک‌هشتم بازی داریم که تقابل جالبی برای من است و، چون حذفی و تک‌بازی است، هر تیمی که ببرد به مرحله بعد می‌رود، بازی هم در زمین بی‌طرف به میزبانی کرواسی انجام می‌شود.

طیبی، طارمی و ماجرای ستاره‌های ایرانی

حسین طیبی و مهدی طارمی، بی‌‎شک ۲ ستاره اصلی ایرانی در فوتبال و فوتسال پرتغال هستند؛ دوچهره‌ای که در این فصل عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند. حسین طیبی به رابطه خوبش با طارمی و تأثیر این اتفاق بر حضور ستارگان بیشتری از ایران در فوتبال و فوتسال پرتغال، این‌چنین می‌گوید: مهدی در «پورتو» است و من در «لیسبون» هستم؛ ولی رابطه‌ام با مهدی خوب است. ما زیاد همدیگر را به‌خاطر حضور در ۲ شهر مختلف نمی‌بینیم، ولی با هم در ارتباطیم. همیشه برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاق‌های خوبی برای مهدی بیفتد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.