کد خبر : 195867
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 16:17
-

اصغري‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

بعد از گل دوم سن‌ایچ دیگر چیزی یادم نیست/ با کمبود بازیکن، شاهکار می‌کنیم/ راحت گل هدر می‌دهیم

بعد از گل دوم سن‌ایچ دیگر چیزی یادم نیست/ با کمبود بازیکن، شاهکار می‌کنیم/ راحت گل هدر می‌دهیم

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: فشار ۳۰ثانیه پایان بازی به حدی روی من زیاد بود که پس از گل دوم حالم بد شد و روی نیمکت نشستم و دیگر چیزی یادم نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در گفتگو با Fut5al گفت: بازی خوب و کاملا فنی بود که تیم ما در این بازی موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف مشهدی خلق کرد اما از آنها کمتر استفاده کرد و همین باعث شد تا پایان بازی فشار زیادی را تحمل کنیم.

او با انتقاد از فرصت‌سوزی‌های تیمش ادامه داد: واقعیت این است که ما راحت گل هدر می‌دهیم در عین حالی که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خود درست می‌کنیم که خودش نشان‌دهنده خوب بازی کردن یک تیم است.

سرمربی سن‌ایچ با اشاره به اتفاقات پایان بازی و به هم خوردن حالش متذکر شد: واقعا فشار زیاد بود و بعد از این که گل دوم را زدیم همان جا نشستم. احساس تنگی نفس زیادی در قفسه سینه داشتم و نفسم بالا نمی‌آمد که پزشک سالن به دادم رسید. با این حال بیشتر از یک ربع همانجا نشستم و اصلا نتوانستم سمت رختکن تیم بروم.

جواد اصغری‌مقدم با اشاره به کمبود نفرات تیمش تصریح کرد: ما در هر بازی با ۵ یا ۶ بازیکن بازی می‌کنیم. ما مهدی کریمی را که نداریم، نادر حنیفی هم که دقیقه۵ بازی مصدوم شد، علیرضا جوان یکی از کلیدی‌ترین نفرات مان هم که این بازی چهار کارته بود ضمن اینکه آخر بازی هم یک مصدوم جدید روی دست ما گذاشت.

سرمربی سن‌ایچ ساوه در خصوص پیش‌بینی جایگاه تیمش در پایان لیگ نیز خاطرنشان کرد: ما دو بازی خانگی با حریفان مستقیم خود در خانه داریم که انشاالله بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و یک جایگاه مناسب برای سن‌ایچ کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.