کد خبر : 195837
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 9:06
-

شمسایی:بازی با مس برای ما مرگ و مرگ است/امیدوارم داوران خوبی برای این بازی بگذارند/با کمبود بازیکن روبرو هستیم

شمسایی:بازی با مس برای ما مرگ و مرگ است/امیدوارم داوران خوبی برای این بازی بگذارند/با کمبود بازیکن روبرو هستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه هیچگاه در مورد داوری صحبت نکرده گفت:برای اولین بار می گویم داوری در چند بازی اخیر به ضرر تیم ما بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد بازی تیمش با تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال گفت: واقعاً دست تک تک بازیکنانم را می‌فشارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. ما با تعداد بازیکنان کمی به میدان رفتیم و از این که بازیکنانم اینقدر تلاش می‌کنند ناراحتم و حسرت می خورم. مصدومیت، اخراج و کرونا آسیب زیادی به تیم‌مان زده و من خودم هم بعد از ابتلا به کرونا هنوز به شرایط نرمال نرسیده ام چه برسد به بازیکنان که باید در میدان بازی کنند.
وی افزود: در مصاف با مقاومت البرز موقعیت های زیادی داشتیم اما به خاطر تعداد کم بازیکن زمانی که گل خوردیم امکان برگشت نبود اما ۵ بازی دیگر داریم که باید در این بازی‌ها نیز تمام تلاشمان را به کار بگیریم.
شمسایی با بیان اینکه تاکنون در مورد داوری صحبت نکرده و هیچگاه توجیه نتایج نتیجه نگرفتن تیمش با اشتباهات داوری نیست تاکید کرد: از آقای سهرابی و مسئول چیدمان داوری فوتسال عاجزانه و برادرانه استدعا دارم تا برای بازی آینده ما با مس دو داور سطح بالا را بگذارند. در بازی با مقاومت نصیرلو عالی کار کرد اما داور دیگر جوان که قطعاً آینده خوبی دارد اشتباهات سهوی انجام داد که کمر تیم ما را شکست.
شمسایی ادامه داد: جوابگوی اول و آخر تیم من هستم. باخت مال من است و برد مال بازیکن ها. من بالا و پایین ها را زیاد دیدم. آدمی نیستم که عقب نشینی کنم اما به گواه برنامه ۲۰۲۰ و کارشناس داوری آن آقای صدرالدین موسوی در بازی با مس یک پنالتی برای ما گرفته نشد و یک بازیکن این تیم اخراج نشد. در بازی با فرش آرا هم داوری حق ما را و یک پنالتی مسلم نگرفتند. امروز هم عملاً داور با اشتباهات سهوی باعث شد ما نتوانیم پیروز این بازی شویم.
وی با اشاره به بازی با مس سونگون گفت: این بازی مرگ و زندگی نیست بلکه برای گیتی‌پسند مرگ و مرگ است. امیدوارم با انتخاب یک داور بزرگ حاشیه های این بازی کنترل شده و یک نمایش خوب را شاهد باشیم.
شمسایی با بیان اینکه بازی با مس برای این تیم فوق العاده حساس است چرا که مهم ترین بازی فصل گیتی‌پسند هاست تاکید کرد: نه به خاطر مس و قدرت این تیم بلکه به خاطر فاصله ای که با این تیم داریم چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم و چیزی جز برد به درد ما نمی‌خورد.
سرمربی گیتی پسند با تمجید از مدیریت باشگاه گفت: آقایان جنتی و عراقی زاده تا الان بسیار خوب عمل کرده و حرفه‌ای کار کرده‌اند و واقعاً به آنها دست مریزاد می‌گویم که در این شرایط اقتصادی برای تیم هزینه می‌کنند . تاکنون ندیده بودم که آقای عراقی زاده عصبانی باشد اما در بازی با مقاومت البرز عصبانیت او را دیدم. البته خدایی نکرده نمی‌خواهم تلاش تیم مقاومت را زیر سوال ببرم. فرهاد کشاورز تیم خوبی ساخته و با چند جوان عالی بازی کردند.
وی ادامه داد: من هیچگاه در مورد داوری صحبت نکردم اما تیم ما در سه بازی آخر ضرر کرده است و حق دارم به عنوان یک آدم فنی از کمیته داوران بخواهم که داوران سطح بالایی برای بازی‌های حساس بگذارند.
شمسایی با اشاره به اینکه در لیگ امسال بازی بیرون خانه و داخل خانه فرقی ندارد چراکه تماشاگری در سالن وجود ندارد گفت: بازیکنان ما سابقه خوبی دارند و باید در هر زمینی به میدان برویم. در بازی با فرش آرا با ۹ کرونایی و محروم و مصدوم به میدان رفتیم. تیم ما در هر بازی چهار بازیکن امید دارد و این یعنی به شدت با کمبود بازیکن روبرو هستیم و بار تیم روی دوش بزرگ ترهاست. تیم تلاش زیادی می‌کند و غیر از این هم توقع نمی رود. موقعیت و شرایط ما طوری است که تا آخرین لحظه باید برای موفقیت بجنگیم. واقعا دم این بازیکنان گرم. وحید شفیعی سه چهار هفته استراحت مطلق بود اما بازی کرد. سعید عباسی سه هفته است که مصدوم است و بازی می‌کند. از بزرگان تیم هم تشکر می‌کنم و نشان دادند که بازیکنان با معرفتی هستند.
سرمربی گیتی پسند در مورد اینکه مس در سال‌های اخیر گربه سیاه گیتی پسند بوده خاطرنشان کرد: مس تیم بزرگی است که توانایی های زیادی دارد اما همانطور که گفتم این بازی برای ما بازی مرگ مرگ است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. مثل کرونا خیلی از آدم ها را از ما گرفت و خیلی‌ها هم این بیماری را گرفتند و خوب شدند ما نیز پا پس نمی کشیم و می جنگیم تا موفق شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۰

استاد توحید مشخصه که یواش یواش خطر را احساس می کنه و حسابی ترسیده !!!!
به هر حال حق داره با این همه هزینه که رو دست جنتی و دار و دسته اش گذاشته باید یه خودی نشون بده.
اینها واسه انتقام از مس سرنگون علی افضل را یه سال محروم کردند، بهتر از اون احمد باغبانباشی اومد، سالن میزبان را ازش گرفتند و بازی را به تهران آوردند، شاید هم فردا پسفردا به خاطر قهرمانی گیتی پسند ، قوانین فوتسال را عوض کنند.

رضا چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

وحیدشمسایی اولا چطور روت میشه با این همه بازیکن ملى پوش میگى کمبود بازیکن داریم؟!!! دوما اگر واقعا کمبود دارى چرا حمید احمدى رو کنار گذاشتى ؟! چرا بازیکن نگرفتى ؟؟!!! گیتى میلیاردى هزینه کرده یک بازیکن هم روش ؟!! مدیریت تو ضعیف بوده اگر مربى اصفهانى بود تاالان ١٠ بار اخراج شده بود!!!!

نادر چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

اخراج ؟؟
اخراجش کنند، که کسی را به جاش بزارند !!! مسئله اینجاست که مدیرهای گیتی پسند، خصوصاً آقای عراقی زاده ول کن ماجرا نیستند و می خواهند به هر قیمتی امسال قهرمان بشوند (البته شاید هم شدند).
عقلانیت حکم می کرد که گیتی امسال از بین ۹ بازیکن ملی پوش و سابقه دار، حسب نیازش حداکثر ۵ نفر را جذب میکرد و مابقی لیستش را با جوانان جویای نام و بازیکنای دارای عطش موفقیت پر می کرد.