کد خبر : 195900
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 12:16
-

فیزیوتراپی در دستور کار بهزاد

عظیمی دیدار با سن ایچ را از دست داد

عظیمی دیدار با سن ایچ را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کراپ قادر به همراهی تیمش برابر سن ایچ ساوه نیست. در حاشیه دیدار تیم‌های کراپ الوند و مس سونگون که روز گذشته برگزار شد در صحنه‌ای از نیمه اول، بهزاد عظیمی بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان بعد از برخورد با علیرضا عسگری دیگر بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کراپ قادر به همراهی تیمش برابر سن ایچ ساوه نیست.
در حاشیه دیدار تیم‌های کراپ الوند و مس سونگون که روز گذشته برگزار شد در صحنه‌ای از نیمه اول، بهزاد عظیمی بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان بعد از برخورد با علیرضا عسگری دیگر بازیکن تیم ملی نقش بر زمین شد و به همین دلیل با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد. بازیکن گلزن و گل ساز کراپ الوند تا آخر بازی از روی نیمکت نظاره گر عملکرد بازیکنان تیمش بود و به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای راست فرصت حضور مجدد در زمین را پیدا نکرد.

شنیده می‌شود بهزاد عظیمی از ناحیه آسیب دیده خود امروز MRI گرفته و نظر پزشکان کراپ هرگونه مصدومیت حاد او را رد می‌کند. ملی پوش بهبهانی تیم فوتسال کراپ طبق دستور پزشک فعلا به انجام فیزیوتراپی مشغول است تا به محض بهبود ورم روی پایش به تمرینات تیمی اضافه شود.

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۶ به مصاف سن ایچ ساوه خواهد رفت. این دیدار به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.