کد خبر : 195964
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 10:24
-

بازیکن تیم یاران جوان پیشوا:ترک کردن اردو توسط سرمربی و یکسری اقدامات ، مهمترین عامل نتایج تیم در دور رفت بود

بازیکن تیم یاران جوان پیشوا:ترک کردن اردو توسط سرمربی و یکسری اقدامات ، مهمترین عامل نتایج تیم در دور رفت بود

بازیکن تیم یاران جوان پیشوا علت ناکامی تیمش را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهریار ارغده بازیکن تیم یاران جوان پیشوا گفت:امسال افتخار این را داشتم که در شهرستان پیشوا و بین مردم و بچه های خونگرم این شهرستان باشم. تیمی که همدلی و رفاقت شاخصه اصلی آن بودو ولی همیشه یکسری اتفاقات هست که باعث می شوذ یک تیم از مرز امادگی و یکدلی به نهایت بی انگیزگی و شکست برسد.

وی افزود: از ابتدای اعزام به مسابقات حواشی فراوانی دامن گیر این تیم ریشه دار شد و با مثبت شدن تست کرونا ۲ بازیکن در ابتدای مسیر و صادر نشدن کارت بازی ۳ بازیکن در ابتدای مسابقات، شرایط تیم را بحرانی کرد. در روز اول مسابقات با تصمیمات غلط سرمربی و کادر مربیگری ، تیم دچار چالش شد و منجر به شکست سنگین تیم شد و این اتفاق و نتیجه مسابقه اول باعث جدا شدن سرمربی تیم و ترک کردن اردو در همان روز ابتدایی شد و این اتفاق تیم را دو چندان وارد حواشی کرد و دودستگی تا پایان مسابقات گریبان گیر تیم و بازیکنان شد. 

این بازیکن ادامه داد: ترک کردن اردو توسط اقای بذرافشان و یکسری اقدامات ، مهمترین عامل نتایج تیم در دور رفت بود که این اتفاق افتاد و باعث شد این شوک نابهنگام به تیم وارد شود. 

ارغنده در پایان گفت: این تیم یک تیم دلی است که با هزینه شخصی اداره می شود و وقتی زحمات مالک و مدیرعامل تیم به این شکل توسط اقای بذرافشان و کادر فنی آنها و برخی افراد پاسخ داده می شود جای تاسف دارد.

 

امیدوارم در دور برگشت با تغییراتی که در تیم اتفاق افتاده و با همدلی بیشتر بتونیم جبران نتایج دور رفت را انجام دهیم و بتونیم به دور بعد مسابقات صعود کنیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

تیم دچار چالش شد درسته ولیکن یکی این داستان رو می‌نویسه ک خودش بتونه بازی کنه و بازیکن حرفه ای باشه

ناشناس شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

در ضمن ما بازیکنان جوانان از نظر مربیمون بهتر بازی رو جلوه دادیم و اینکه بازی فوتسال و فوتبال برای اشتباه کردنه بازیکنای بزرگ دنیا هم اشتباه میکنن

محمد شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

اخه تو در حدی نیستی که بخوای نظر بدی مصاحبه کنی . تو امثال تو کجای فوتسال بودین الان صاحب نظر شدین . تورو اگر جایی بازی میدادن که پیشوایی نمیومدی . پشت مربی و بازیکنا ورامین هم حرف نزن چون حدت به بچها نمیخوره .