کد خبر : 196050
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 13:24
-

این پرداخت هم تحفه درویشی است

قنبرزاده:کسر مالیات ارتباطی به فدراسیون ندارد / قبلاً هم ده میلیون پاداش به بازیکنان پرداخت شده است

قنبرزاده:کسر مالیات ارتباطی به فدراسیون ندارد / قبلاً هم ده میلیون پاداش به بازیکنان پرداخت شده است

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: کسر مالیات از پاداش تیم ملی فوتسال بانوان ارتباطی به فدراسیون ندارد و طبق قانون انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، منصور قنبرزاده سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال در خصوص پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال بانوان با کسر مالیات ۱۰ درصد، گفت: در این مورد باید انصاف و عدالت رعایت شود، چون فدراسیون جدید تعهد سه سال قبل را با وجود مشکلات عدیده انجام داد و کسر مالیات ارتباطی به فدراسیون ندارد.
وی افزود: طبق قانون از هرگونه پرداختی باید ۱۰ درصد کسر و به حساب امور مالیاتی واریز شود و رعایت نکردن آن تخلف و متخلفان هم باید پاسخگوی نهاد‌های نظارتی باشند.
سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: اگر چه این پاداش در مقابل زحمات بانوان ناچیز است، اما علاوه بر پاداش مصوب هیئت رئیسه قبلی، از محل کمک‌های مردمی و با حمایت آقای اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، فردی خیر و ورزش دوست به طور جداگانه مبلغی حدود ۱۰ میلیون تومان شخصاً به هر یک از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان هدیه داده است.
وی افزود: به هر حال ارزش بانوان ما خیلی بیشتر بوده و این پرداخت هم تحفه درویشی است. به هر حال اولین پاداش در فدراسیون جدید به بانوان پرداخت شد و این رویه توجه به بانوان حتما در اولویت قرار می‌گیرد، چون این حق بانوان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.