کد خبر : 196273
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 8:43
-

عراقی زاده: گیتی پسند هر سال برای قهرمانی می‌جنگد/به بازیکنان گفته بودیم خوشحالی خود را کنترل کنند

عراقی زاده: گیتی پسند هر سال برای قهرمانی می‌جنگد/به بازیکنان گفته بودیم خوشحالی خود را کنترل کنند

قائم مقام تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: به بازیکنان گفته بودیم در صورت شکست دادن مس سونگون خوشحالی خود را کنترل کنند تا حاشیه ای ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در مورد بازی تیمش مقابل مس سونگون ورزقان در لیگ برتر فوتسال گفت: هر دو تیم از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند. مس تیم باشخصیتی است و انتظار می رفت که بازی سختی مقابل این تیم داشته باشیم و یک بازی خوب را دیدیم.

وی در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: از سال ۸۹ هر فصل ما تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم و هرچه خواست خدا باشد رقم می خورد. در بازی با مس با غیرت بازی کردیم و وحید شمسایی با کمبود بازیکن خودش به میدان رفت. امیدوارم هر تیمی که شایسته قهرمانی است به آن برسد. از همه بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم.

عراقی‌زاده در مورد کم بودن تنش و حاشیه در جدال دو تیم گفت: حواشی همیشه در بازی‌های دو تیم بوده ولی ما سعی کردیم به این حواشی دامن نزنیم و حتی سال گذشته هم کمیته انضباطی ورود کرد و بازی فینال آنهایی که حق‌شان بود را محروم کرد. ما هیچ‌گاه به دنبال تنش نبودیم و خوشبختانه در این بازی هم تنشی ایجاد نشد. در بازی رفت در اصفهان باختیم و هیچ واکنشی نداشتیم و این بازی را هم که بردیم به بازیکنان گفتیم تا خوشحالی خود را کنترل کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.