کد خبر : 196284
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 11:16
-

پرهیزکار:رئیس فدراسیون دیدگاه خوبی نسبت به فوتسال دارد/ زمان برگزاری تورنمنت تایلند تغییر کرد

پرهیزکار:رئیس فدراسیون دیدگاه خوبی نسبت به فوتسال دارد/ زمان برگزاری تورنمنت تایلند تغییر کرد

ریس کمیته فوتسال گفت: در جلسه ای که با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم متوجه شدیم نگرش و باور خوبی نسبت به فوتسال دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اعلام روز گذشته AFC در مورد حضور ۵ تیم شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی که حضور تیمهای ملی فوتسال ایران، ژاپن و ازبکستان قطعی شده، قرار است تکلیف دو نماینده دیگر آسیا با قرعه‌کشی بین تیم‌های عراق، لبنان، تایلند و ویتنام مشخص شود.

داوود پرهیزکار در خصوص حضور و آمادگی تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی،اظهار داشت: سال گذشته شیوع ویروس کورنا و همه‌‌گیر شدن این ویروس در کشور و جهان کار را برای ما سخت کرد و خیلی از دیدارهای تدارکاتی که برای تیم ملی در نظر گرفتیم لغو شد.

وی افزود: بعد از لغو بازیهای آسیایی و انتخابی جام جهانی در کویت به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال گذشته ما از همان ابتدا می‌دانستیم که خود را باید برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی آماده کنیم . از این رو بعد از لغو این مسابقات با سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی و کادر فنی برای حضوری قدرتمند در جام جهانی جلسات متعددی برگزار و برنامه‌ریزی کردیم.

  پرهیزکار در ادامه تسریع کرد: سال گذشته با توجه به اینکه اکثرا کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند بازی دوستانهای برگزار کنند ما توانستیم دو بازی در ازبکستان با تیم ملی این کشور داشته باشیم. در سال جدید هم قرار است از ۲۸ اردیبهشت تا ۷ خرداد ماه در کشور تایلند در تورنمنتی که با حضور ۸ تیم کویت، تایلند، مالزی، هلند، ویتنام، عربستان و ازبکستان برگزار شود،شرکت کنیم.البته صحبت‌های شده که شیوع کرونا در این کشور گسترش پیدا کرده و زمان برگزاری این مسابقات تغییر کرده و ما منتظر هستیم تاریخ دقیق این تورنمنت اعلام شود.

ریس کمیته فوتسال گفت: در تیرماه و قبل از بازی‌‌های جام جهانی قرار است تیم ملی در تورنمنتی که با حضور ۱۲ تیم آسیایی و اروپایی که همه این آنها در جام جهانی حضور دارند شرکت کنیم که هنوز این رقابت‌‌ها قطعی نشده است.

وی همچنین در مورد دیدار با ژاپن و دیگر تورنمنت‌ها گفت: با فدراسیون فوتبال ژاپن مکاتبه کرده‌‌ایم و آنها رسما جواب دادند و شهر‌های محل برگزاری به همراه تاریخ دو بازی را مشخص کردند. فقط منتظر هستیم تا قرارداد فدراسیون‌ها نهایی شود. البته صحبت‌های با تیم ملی بلاروس هم برای ۲ دیدار دوستانه در شهریور شده و منتظر پاسخ نهایی هستیم.

پرهیزکار در ادامه در مورد دیدار اخیرش با عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال گفت: دیدار خوب و صمیمی با ریاست فدراسیون داشتیم. وی نظر خوبی نسبت به فوتسال دارد و به ما علام کرد جهت موفقیت تیم ملی در جام جهانی هرگونه همکاری چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ سخت افزاری که لازم باشد فدراسیون در اختیار آنها میگذارد.

وی افزود: عزیزی خادم از همان ابتدا شروع به کار،در فدراسیون قول داد که پاداش تیم‌های ملی را پرداخت کند. کاری که کمتر چهل روز پاداش بانوان را پرداخت کرد. این موضوع قطعامی‌‌تواند در روحیه بازیکنان تیم ملی تاثیر گزار باشد. نکته مهم دیگری که وجود دارد حمایت دولت از فوتسال بوده که وی توانست در جلسه‌ای که با نوبخت ریاست سازمان برنامه بودجه داشت، از نماینده دولت قول همکاری و کمک به تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بگیرد که این موضوع را می‌‌توان به فال نیک گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.