کد خبر : 196581
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 15:28
-

تقابل طیبی با تیم سابق در جام باشگاه های اروپا

تقابل طیبی با تیم سابق در جام باشگاه های اروپا

ستاره ایرانی بنفیکا در جمع نفرات اصلی تیمش در مسابقه امروز مقابل غیرت قزاقستان حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ستاره ایرانی بنفیکا در جمع نفرات اصلی تیمش در مسابقه امروز مقابل غیرت قزاقستان حضور دارد.

رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز با انجام دو مسابقه آغاز می‌شود که در نخستین بازی، تیم فوتسال بنفیکا که حسین طیبی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(به وقت ایران) مقابل غیرت قزاقستان قرار می‌گیرد.

طیبی که پس از رفع آسیب دیدگی هفت هفته‌ای در جریان برتری دیدار اخیرشان در لیگ برتر فوتسال پرتغال مقابل براگا به میدان رفت و بازگشت موفقیت‌آمیزی بعد از دوران مصدومیتش داشت، امروز باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سابق خود برود.

این ملی‌پوش ایرانی در شرایطی اکنون با پیراهن بنفیکا به میدان می‌رود که طی چهار سال اخیر عضو باشگاه غیرت بود و همراه با این تیم چهار قهرمانی در لیگ برتر و سوپر کاپ قزاقستان، سه قهرمانی در جام حذفی و همچنین نایب‌قهرمانی و مقام سومی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

فوتسالیست ایرانی بنفیکا که در فصل جاری لیگ برتر فوتسال پرتغال ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده، امیدوار است در دیدار امروز برابر تیم سابق خود موثر ظاهر شود تا بتوانند به مرحله نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و حریف بارسلونا اسپانیا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.