کد خبر : 196618
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 9:59
-

دیدار دوستانه تیم ملی با ژاپن قطعا برگزار می‌شود

دیدار دوستانه تیم ملی با ژاپن قطعا برگزار می‌شود

ملی پوشان فوتسال کشورمان به طور قطعی، اواخر مرداد ماه ۲ بازی دوستانه برابر ژاپن برگزار خواهند کرد و به هیچ عنوان این دیدار لغو نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ قرار است در چند تورنمنت بین المللی حاضر شده و با تیم‌های قدرتمند جهان چندین دیدار دوستانه انجام دهد. ملی پوشان فوتسال کشورمان اواخر اردیبهشت و اواسط تیر ماه باید در ۲ تورنمنت که به میزبانی تایلند برگزار می‌شوند، شرکت کنند.

فوتسالیست‌های کشورمان قرار است اواخر مرداد ماه هم به ژاپن رفته تا ۲ بازی دوستانه برابر سامورایی‌ها انجام دهند. هر چند این روز‌ها خبر‌هایی منتشر می‌شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا ممکن است این بازی از سوی ژاپنی‌ها لغو شوند، اما تا امروز هیچ کدام از رسانه‌های ژاپنی خبر از لغو این دیدار نداده اند. ظاهرا به دلیل فاصله زمانی زیادی که تا مرداد ماه باقی مانده است، ژاپنی‌ها فعلا خبر بازی دوستانه این کشور با تیم ملی کشورمان را رسانه‌ای نمی‌کنند.

به احتمال بسیار زیاد ژاپنی‌ها خبر بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران را بعد از تورنمنت ۱۲ جانبه تایلند که تیر ماه برگزار می‌شود، رسانه‌ای خواهند کرد.

در هر صورت بازی با ژاپن می‌تواند برای ما بسیار حائز اهمیت باشد و قطعا این دیدار می‌تواند به فوتسالیست‌های کشورمان تا قبل از شروع مسابقات جام جهانی بسیار کمک کرده و بدین ترتیب بازیکنانمان با آمادگی و هماهنگی بالایی پا به رقابت‌های قهرمانی جهان می‌گذارند.

مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱ اواخر شهریور ماه در لیتوانی شروع می‌شوند. مراسم قرعه کشی این بازی‌ها هم خرداد ماه در کشور سوئیس برگزار خواهد شد. در دوره قبل رقابت‌های جام جهانی فوتسال، تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه و ایران موفق شدند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات قرار بگیرند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.