کد خبر : 196975
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 16:14
-

عدم پاسخگویی مسئولان درباره تخلف تیم لیگ برتری فوتسال/ الوانی: یک جام ارزش ندارد با جان انسان بازی کنند

عدم پاسخگویی مسئولان درباره تخلف تیم لیگ برتری فوتسال/ الوانی: یک جام ارزش ندارد با جان انسان بازی کنند

پس از اتفاقات رخ داده در هفته نخست مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان، مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ پاسخی نداد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از تخلف یک تیم لیگ برتری فوتسال بانوان در ارائه تست کرونای یکی از بازیکنانش با شهرزاد نصیری، مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال تماس گرفتیم که پاسخ نداد.

این در حالیست که نرگس الوانی، سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق را در خبرها خواندم و نمی‌دانم برخوردی با این تیم می‌شود.

وی افزود: در فوتبال و فوتسال ما خیلی اتفاقات می‌افتد اما باعث تاسف است یک جام ارزش ندارد که با جان انسان بازی کنند.

این موضوع و نحوه برخورد با این متخلف را از شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال پرسیدیم که پاسخ به این مورد را به فردا و بعد از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موکول کرد.

گفتنی است؛ یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان با استفاده از فتوشاپ در جواب تست آخر بازیکنان خود دست برده و با به‌ روز کردن تاریخ، جواب تست کرونا را برای سازمان لیگ ارسال کرده و در زمین مسابقه حاضر شده بود.

سازمان لیگ نیز در عملیات راستی‌آزمایی با استعلام از آزمایشگاه متوجه جعلی‌ بودن جواب آزمایش شده و بعد از بررسی، پرونده این تیم را به کمیته انضباطی ارسال کرده است.

چهار تیم‌ سایپا، شرکت ملی حفاری، پالایش نفت آبادان و هیئت خراسان رضوی به مرحله نهایی راه یافته و در ۶ هفته برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.