کد خبر : 197016
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 21:52
-

آخرین وعده های پرهیزکار که شاید مثل قبلی ها محقق نشود: با ۱۶ بازی دوستانه به استقبال جام جهانی فوتسال می‌رویم

آخرین وعده های پرهیزکار که شاید مثل قبلی ها محقق نشود: با ۱۶ بازی دوستانه به استقبال جام جهانی فوتسال می‌رویم

سرپرست سابق کمیته فوتسال گفت: یک هفته قبل از جام جهانی به بلاروس می‌رویم و ۲ دیدار را در آنجا انجام می‌دهیم و در مجموع با حدود ۱۶ بازی به استقبال جام جهانی خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار، سرپرست سابق کمیته فوتسال اظهار داشت: ما در حوزه فوتسال با توجه به شرایط سختی که بابت ویروس کرونا وجود داشت؛ ۲ سال دشوار را پشت سر گذاشتیم. اما با توجه به مسابقات پیش رو چند تورنمنت را ترتیب دادیم. ۲ اردو در اواخر خردادماه و اواخر تیرماه در تایلند خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: واکسن در حیطه اختیارات من نیست و مسوولان فدراسیون فوتبال و مقامات باید تعیین کنند که اگر شرایط خوب باشد این اتفاق رخ بدهد. اگر واکسن زده شود، برای تیم ما هم اتفاق خوبی است زیرا مسابقات متعددی در داخل و خارج و همچنین جام جهانی را در پیش داریم.

سرپرست سابق کمیته فوتسال که جای خود را به مهرداد سراجی داد، گفت: با ژاپن در مردادماه ۲ بازی دوستانه در ژاپن داریم. با ونزوئلا هم هماهنگ شد که در اواسط تیرماه در شیراز ۲ بازی دوستانه را انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم با این مسابقات آمادگی تیم ما برای جام جهانی بیشتر خواهد شد. یک هفته قبل از جام جهانی هم به بلاروس می‌رویم و ۲ دیدار را در آنجا انجام می‌دهیم و در مجموع با حدود ۱۶ بازی به استقبال جام جهانی خواهیم رفت و به لیتوانی اعزام می‌شویم.

وی همچنین درباره هزینه‌های تیم ملی ونزوئلا در سفر به ایران اذعان داشت: کلا یک سری قوانین کلی در این رابطه هست. هر تیمی که به کشوری می‌رود هزینه با خودشان است و فقط هزینه‌های داخلی با تیم میزبان است. اینجا هم مستثنی نیست و تیم ملی ونزوئلا با هزینه خودش به ایران می‌آید اما هزینه‌های در ایران با ما خواهد بود.

پرهیزکار در پایان درباره احتمال برگزاری بازی دوستانه با برزیل گفت: بازی با برزیل یک پیشنهاد بود چون ممکن است با برزیل هم‌گروه شویم. اگر با این تیم همگروه شویم بازی با این تیم بی‌معنی است. ابتدا باید ببینیم گروه‌ها به چه ترتیبی خواهد بود. از طرفی چون مساله بیماری کرونا هست، ممکن است فیفا اجازه انجام بازی دوستانه در کشور لیتوانی و پیش از شروع مسابقات را ندهد چون قرار است تیم‌ها همگی به قرنطینه بروند و تست‌های لازم را بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.