کد خبر : 197099
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 15:28
-

جامعه فوتسال عليه يك انتخاب رفاقتی؛

تاثیر رئیس جدید کمیته فوتسال در انتخاب عزیزی خادم؛ ۵ رای ناقابل و کلیدی!

تاثیر رئیس جدید کمیته فوتسال در انتخاب عزیزی خادم؛ ۵ رای ناقابل و کلیدی!

رئیس فدراسیون فوتبال ریاست یکی از بهترین کمیته‌های خود را به کسی سپرده که نقش ارزنده‌ای در پیروزی او در انتخابات ریاست این فدراسیون داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهاب‌الدین عزیزی خادم سرانجام مسئول یکی از جذاب‌ترین کمیته‌های فدراسیون فوتبال را مشخص کرد و به یکی از تاثیرگذارترین نفرات خود در برنده شدن کارزار انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال سپرد، مدیری که هنوز نیامده با واکنش‌های تندی از سوی جامعه فوتسال ایران روبرو شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابی پر سر و صدا ناگهان داوود پرهیزکار رئیس کم حاشیه این کمیته را کنار گذاشت و سراجی به عنوان مدیری که به تنهایی ۵ رای برای او در صندوق انتخابات فدراسیون ریخت را در پرافتخارترین کمیته خیابان سئول روی صندلی مدیریت نشاند؛ کمیته‌ای با دو باب آپارتمان مستقل، افتخارات و عناوین زیاد، اقبال عمومی بالا و تورنمنت‌ها، سفرهای خارجی و رویدادهای بین‌المللی زیاد و شاید مهمتر از همه آنها با دورنمای کرسی آسیایی که بنا به سابقه و اعتبار فوتسال ایران در آسیا برای روسای فدراسیون‌های قبلی نیز در AFC کرسی‌سازی کرده است.

اما ۵رای سراجی برای انتخاب عزیزی خادم چگونه کسب شده است؟ طبیعتا رای تیم فوتبال بزرگسالان، تیم فوتبال بانوان و تیم فوتسال بانوان سایپا سه رای کاملا عادی این باشگاه تهرانی به سود این مدیر خودرویی و رئیس سابق هیات‌مدیره باشگاه سایپا بوده است اما جذب ناگهانی شهناز یاری سرمربی تیم‌ملی فوتسال به عنوان سرمربی باشگاه سایپا و تغییر ناگهانی کاپیتانی تیم‌ملی از نسیمه غلامی به فرزانه توسلی و عضویت او در سایپا از جمله رخدادهایی بود که سبد رای سایپا را برای عزیزی خادم به شکلی محیرالعقول سنگین‌تر کرد.

این ۵ رای دهنده آنجا کلیدی‌تر نمایان شد که عزیزی خادم تنها با ۱۱رای اختلاف و به نوعی تنها ۶رای دهنده بیشتر، برنده این انتخابات در رقابت با کیومرث هاشمی در دور دوم شد.

بدین شکل باید گفت که مهرداد سراجی با این ترکیب سبد آراء خود، پاسخ بازی بدون توپش را برای رئیس فدراسیون فوتبال با یک پاس گل توی در گرفته و رفاقت و کار گروهی آقای رئیس هم چاره‌ای جز ارسال این پاس باقی نگذاشته است اگرچه که با شعارهای انتخاباتی او در تضاد باشد.

اکنون فشارهای جامعه آگاه فوتسال ایران بیش از پیش شده و به نظر می‌رسد که عزیزی خادم کار سختی برای دفاع و حفظ مهرداد سراجی بر روی صندلی مدیریت کمیته فوتسال خواهد داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.