کد خبر : 197172
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 3:54
-

سن ایچ حریف پاورپلی گیتی پسند نشد

سن ایچ حریف پاورپلی گیتی پسند نشد

روایتی از شکست خانگی سن ایچ برابر گیتی پسند را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران و در حالی که سن ایچ ساوه صدرنشین بود اما امشب در دیداری پرهیجان که برای حدود ۴۰ دقیقه به دلیل قطعی برق متوقف شد، حریف تجربه اصفهانی ها نشد و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، نماینده ساوه از ساعت ۲۲ پنجشبه شب در سالن فجر میزبان گیتی پسند اصفهان بود که در نیمه نخست نمایشی کاملا برتر از حریف ارائه کرد و با حساب ۲ بر یک به رختکن رفت.

برای سن ایچ در این نیمه پژمان بهادیوند و رضا سپندار گلزنی کردند و تک گل تیم گیتی پسند را سعید عباسی به ثمر رساند.

با آغاز نیمه دوم پیش بینی می شد که بازی پربرخورد و هیجان انگیزی از سوی بازیکنان دو تیم ارائه شود اما تنها یک دقیقه بعد از سوت آغاز مسابقه برق شهر ساوه قطع شد و سالن مسابقه برای حدود ۴۰ دقیقه در تاریکی مطلق فرو رفت.

بعد از وصل برق، داوران مسابقه به بازیکنان ۲ تیم اجازه دادند که برای دقایقی بدن های خود را گرم کنند و دوباره جریان مسابقه از سر گرفته شد که اصغر حسن زاده بازیکن باتجربه گیتی پسند موفق شد گل تساوی نماینده اصفهان را وارد دروازه سن ایچ کند.

اما سن ایچی ها خیلی زود توانستند گل سوم را توسط پژمان بهادیوند به ثمر برسانند تا بار دیگر در این مسابقه از حریف پیش بیفتند و با آگاهی از نتیجه مسابقه همزمان و برد مس سونگون برابر مقاومت البرز همه توان خود را برای حفظ نتیجه به کار گرفتند اما بازی دفاعی آنها و سیستم پاورپلی گیتی پسند سبب شد تا در پنج دقیقه پایانی این رقابت، قافیه را ببازند.

اصفهانی ها در سیستم بازی پنج نفره توسط مسعود یوسفی و سعید عباسی ۲ گل دیگر زدند تا علاوه بر کامبک، برنده این دیدار پرهیجان شوند.

هفته آخر این مسابقات بسیار حساس و تعیین کننده است زیرا اکنون مس سونگون با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های سن ایچ و گیتی پسند هم با ۱۷ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و ممکن است ثانیه ها تعیین کننده قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال کشور باشد.

سن ایچ در آخرین دیدار باید با فرش آرا در مشهد و گیتی پسند هم در اصفهان با مقاومت البرز بازی کند.

به هر حال طرفداران فوتسال ساوه امشب خود را برای برپایی جشن قهرمانی آماده کردند اما این مساله محقق نشد و شاید هفته آینده با اتفاقاتی که رقم خواهد خورد خیابان های این شهر موجی از شادی به خود ببیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.