کد خبر : 197149
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 0:31
-

هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال ایران؛

عبور طوفانی مسی‌ها از مقاومت/ فرش‌آرا پرنوسان‌تر از برق ساوه/ برد حیاتی گیتی‌پسند، شاگردان شمسایی را امیدوار نگه داشت

عبور طوفانی مسی‌ها از مقاومت/ فرش‌آرا پرنوسان‌تر از برق ساوه/ برد حیاتی گیتی‌پسند، شاگردان شمسایی را امیدوار نگه داشت

هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال ایران با نتایجی جالب توجه در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نهمین هفته از رقابت‌های دور نهایی لیگ‌برتر فوتسال ایران در شهرهای مشهد، ساوه و کرج از ساعت۲۲ برگزار شد.

در مشهد تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد به گل زودهنگام برابر کراپ دست یافت اما کراپ خیلی زود به بازی بازگشت و موفق به ثمر رساندن سه گل پیاپی شد البته یکی از این گل‌ها با گل به خودی بازیکن فرش‌آرا به ثمر رسید. نیمه دوم این بازی را فرش‌آرایی‌ها با گل زودهنگام کراپ الوند جور دیگری آغاز کردند و بلافاصله دو گل پیاپی را وارد دروازه حریف قزوینی خود کردند.

این پایان کار برای تیم کراپ نبود چراکه شاگردان منصور مولایی بار دیگر به بازی بازگشته و موفق به ایجاد فاصله سه گله با وارد کردن ششمین گل خود به دروازه میزبان مشهدی شدند. کراپ الوند با کسب امتیازات کامل بازی ۱۰ امتیازی شد.

اما بازی حساس تیم‌های مقاومت البرز و مس سونگون ورزقان تحت تاثیر استرس ورزقانی ها آغاز شد و پس از دو بار به لرزه در آمدن دیرک دروازه دو تیم این مس بود که پذیرای گل اول بازی بود. قهرمان سه دوره پیاپی لیگ‌برتر فوتسال ایران در ادامه کار به خودش آمد و با خلق موقعیت‌های زیاد موفق به ثمر رساندن گل تساوی در نیمه اول شد.

نیمه مربیان را مس با انگیزه تر از نیمه اول آغاز کرد و توسط فرهاد فخیم به گل دوم خود نیز دست یافت اما مقاومتی که چیزی برای از دست دادن در دور پایانی نداشت دو گل پیاپی پس از این گل به ثمر رساند تا ۳ بر ۲ از حریف خود پیش بیفتد. مس در ادامه پا پس نکشیدند و دومین گل خود را نیز توسط علیرضا عسگری وارد دروازه حریف کرجی خود کرد.در ادامه بازی پر افت و خیز دو تیم با گل دقایق پایانی فرهاد فخیم با برتری ۴ بر ۳ مس به پایان رسید. مس با این نتیجه مجددا صدرنشین شد.

در ساوه سن‌ایچ میزبان بازی حساس و پرهیجان هفته نهم دور نهایی بود شاگردان جواد اصغری مقدم در این بازی به دو گل پیاپی رسیدند که یکی از آنها را کاپیتان گیتی پسند در واپسین ثانیه های نیمه اول پاسخ داد تا این نیمه با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان برود. در نیمه دوم این بازی یکی از اتفاقات نادر فوتسال ایران رخ داد چرا که برق سالن فجر سابق رفت تا سالن در تاریکی مطلق قرار گیرد.

با بازگشت برق سالن همزمان با منطقه‌ای ساوه به سالن فجر این گیتی‌پسند بود که جان دوباره گرفت و موفق به زدن گل تساوی خود به سن‌ایچ شد. شاگردان جواد اصغری‌مقدم گل سوم و برتری خود را باز هم وارد دروازه حریف اصفهانی کردند اما این گل هم از سوی گیتی‌پسند پرانگیزه پاسخ داده شد. شاگردان وحید شمسایی در ادامه با روی آوردن به پاورپلی باز هم موفق به زدن گل چهارم خود شدند تا با یک پیروزی ارزشمند از ساوه چشم به هفته آخر و بازی کراپ الوند و مس سونگون بدوزند. با این نتیجه سر سن‌ایچ تیم شگفتی‌آفرین لیگ بی‌کلاه ماند‌

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.