کد خبر : 197293
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 11:42
-

مثلث مدعیان فوتسال به دو قطبی سنتی تبدیل شد

مثلث مدعیان فوتسال به دو قطبی سنتی تبدیل شد

باز هم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بیشترین شانس قهرمانی لیگ برتر فوتسال را دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در فصل کنونی لیگ برتر فوتسال در کنار مس سونگون و گیتی پسند اصفهان دو تیم همیشه مدعی مسابقات، تیم هایی چون سن ایچ ساوه و کراپ الوند هم خود را در قامت یک مدعی مطرح کردند که البته در نهایت شانس خود را از دست دادند. البته سن ایچ همچنان شانس قهرمانی را دارد با این حال شاگردان جواد اصغری مقدم می‌توانستند با پیروزی مقابل گیتی‌پسند اصفهان در بازی خانگی هفته گذشته خود در یک قدمی کسب جام قهرمانی قرار بگیرند اما شکست در این بازی عملاً شانس آنها را نزدیک به صفر رساند.

با توجه به پیروزی مس مقابل مقاومت البرز، نارنجی پوشان ورزقان به صدر جدول صعود کردند و گیتی پسند نیز با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به سن ایچ در رده دوم ایستاد تا هفته آخر جنگ قهرمانی بین سه تیم باشد اما بیشترین شانس برای مس سونگون و سپس گیتی پسند اصفهان است.

مس در صورت پیروزی، بدون‌توجه به نتایج دیگر جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد اما با از دست دادن امتیاز مقابل کراپ الوند، زمینه قهرمانی گیتی‌پسند را فراهم می‌کند تا با شکست دادن مقاومت البرز به خاطر تفاضل گل بهتر قهرمان شود.

سن ایچ اما به دلیل اینکه تفاضل گل بسیار کمتری نسبت به گیتی‌پسند دارد حتی در صورت شکست مس سونگون، با پیروزی مقابل فرش آرای مشهد هم برای قهرمانی شانسش کم خواهد بود تا باز هم مثلث قهرمانی لیگ برتر فوتسال به همان مدعیان سنتی یعنی مس و گیتی‌پسند تبدیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.