کد خبر : 197515
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 0:15
-

فخیم: فکر نمی‌کردم قهرمان شویم/ روی ادامه کار با مس سونگون تمرکز می‌کنم

فخیم: فکر نمی‌کردم قهرمان شویم/ روی ادامه کار با مس سونگون تمرکز می‌کنم

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون پس از چهارمین قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال گفت: خیلی زحمت کشیدیم و خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم قهرمان شویم اما با لطف خدا و دعای مردم عزیزمان توانستیم به قهرمانی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که توانستیم چهارمین عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی افزود: من هم مثل بقیه بچه‌ها واقعاً خوشحال هستم. با تمام وجود می‌گویم که این قهرمانی خیلی سخت بود و آن را به مردم ورزقان، تبریز و تمام آذربایجانی‌ها تقدیم می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص کسب چهارمین قهرمانی متوالی خاطرنشان کرد: قهرمانی شاید از بیرون آسان به نظر برسد اما واقعاً خیلی سخت است. خدا را شکر که توانستیم در چهار دوره متوالی قهرمان شویم. خیلی زحمت کشیدیم و خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم قهرمان شویم اما با لطف خدا و دعای مردم عزیزمان توانستیم به قهرمانی برسیم.

وی در پایان و در واکنش به صحبت‌های حسین شمس در خصوص اینکه فخیم بهترین بازیکن ایران بوده و مربیان تیم ملی باید او را به تیم ملی دعوت کنند، گفت: آقای شمس لطف دارند. من به این مسائل ورود نکرده و روی ادامه مسیرمان که در خدمت مس سونگون هستم تمرکز می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.