کد خبر : 197783
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 23:27
-

افضل: بهترین تیم مس را امسال داشتیم

افضل: بهترین تیم مس را امسال داشتیم

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه هدایت تیم از روی سکوها کار دشواری بود گفت: بهترین تیم مس را امسال داشتیم و از همه بازیکنان،کاپیتان و کادر تشکر می کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل مدیرفنی تیم مس سونگون پس از کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال گفت: ما یک باشگاه خیلی خوب و مدیریت خوب داریم.همه خیلی زحمت کشیدند و روی نظم و انضباط جلو رفتیم. مدیریت، بازیکنان و کادرفنی همه در یک جهت حرکت کردیم و این عامل باعث شد که قهرمان شویم.اگر بین من و مدیرعامل فاصه می افتاد این نتیجه رقم نمی خورد. بهترین تیم مس را امسال داشتیم و از همه بازیکنان، .کاپیتان و کادر تشکر می کنم.

وی افزود: این قهرمانی ها می آید و می رود.هدفم پرورش بازیکن است تا به فوتسال و تیم ملی کمک شود.اینکه در تیم ملی بدرخشند برایم از این قهرمانی ها با اهمیت تر است.امیدوارم فوتسالی ها دست به دست هم بدهیم تا شرایط بهتر شود.

افضل ادامه داد: اگر مصاحبه ای کردم یا حرفی زدم یا اگر توهین به کسی کردم یا مشکلی ایجاد کردم مرا ببخشند. گیتی پسند، سن ایچ،کراپ،فرش آرا و… زحمات زیادی برای فوتسال کشیدند که از جیب هزینه می کنند. مهم این است که افرادی مثل سعد محمدی، نخ باف یا جنتی که می آیند شرایط را طوری ببینند که امیدوار شوند. 

مدیرفنی مس سونگون در مورد اینکه این فصل به دلیل محرومیت از روی سکوها تیم را هدایت کرد گفت: وقتی مربی کنار زمین نباشد سخت است. واقعا خیلی اذیت شدم و سختی کشیدم وتا مرز سکته هم پیش رفتم. من پارسال کاری نکردم و امیدوارم کسانی که باعث این کار شدند خودشان را ببخشند و من هم آنها را بخشیدم.

وی در پایان در مورد وضعیتش برای فصل بعد اذعان داشت: چند وقتی را استراحت می کنم. افتخارم و اولویتم ادامه همکاری با مس سونگون است و اگر شرایط مهیا باشد در این تیم می مانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۴۸

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ
امسال هدف کئبیدن حسین افضل بود ولی خدا جای حق نشسته و خوب جوابشان را داد