کد خبر : 197750
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 13:47
-

جابری: جزو هشت رشته ورزشی بودیم که لیگ برگزار کردیم / نماینده‌های ویژه‌ای را به بهبهان و اصفهان اعزام خواهیم کرد

جابری: جزو هشت رشته ورزشی بودیم که لیگ برگزار کردیم / نماینده‌های ویژه‌ای را به بهبهان و اصفهان اعزام خواهیم کرد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال توضیحاتی در مورد وضعیت برگزاری بازی ها داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره رقابت‌های لیگ برتر که با قهرمانی مس سونگون به پایان رسید اظهار داشت: ما بازی‌های این فصل لیگ برتر را بعد از اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا در ورزش روز ۲۶ آذر ماه آغاز و پنجشنبه هفته گذشته ۲۳ اردیبهشت ماه هم به پایان رساندیم. لیگ امسال بسیار فشرده بود و این امر میسر نمی‌شد مگر با همکاری باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون فوتبال که در برگزاری مسابقات لیگ به ما بسیار کمک کردند. در هر صورت همه دست به دست هم دادیم و توانستیم بازی‌های لیگ را طبق برنامه ریزی که از قبل انجام داده بودیم به پایان برسانیم. امسال لیگ از نظر مسائل حاشیه‌ای نسبت به سال گذشته بسیار خوب و با کیفیت برگزار شد و تنها در ۴ بازی بود که مشکلاتی برای ما به وجود آمد که این هم نسبت به سنوات گذشته رقم بسیار خوبی است.

لیگ برتر فوتسال جزو هشتمین لیگ ورزشی در ایران بود که توانست مسابقات خود را به خوبی به پایان برساند

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال افزود: همچنین از نظر کیفی کارشناسان فوتسال معتقدند که مسابقات لیگ برتر امسال بسیار خوب برگزار شد. به هر حال خدا را شاکریم که توانستیم لیگ برتر فوتسال را امسال بدون هیچ مشکلی به اتمام برسانیم. از نظر ستاد ملی کرونا در ورزش لیگ برتر فوتسال جزو هشتمین لیگ ورزشی در ایران بود که توانست مسابقاتش را به خوبی به پایان برساند.

جابری ادامه داد: همچنین لیگ‌های دسته اول، دوم و مناظق هم در رده سنی بزرگسالان در مرحله اتمام قرار دارد. به اضافه اینکه لیگ‌های مناظق در رده‌های امید، نوجوانان و جوانان هم توانستیم به اتمام برسانیم. خوشبختانه تمامی مسابقات لیگمان را در بخش آقایان به اتمام رساندیم. در بخش بانوان هم قرار است مسابقات تا ۳ هفته دیگر به پایان برسد. در هر صورت تمام تلاش ما این است که تا اواسط تیر ماه تمامی لیگ‌های بانوان ا هم به اتمام برسانیم.

 

روز جمعه نماینده‌های ویژه‌ای را به بهبهان و اصفهان اعزام می‌کنیم

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره مسابقات پلی آف بازنده‌ها هم که قرار است روز جمعه به پایان برسد بیان داشت: روز جمعه قرار است اهورای بهبهان با ایمان شیراز بازی کند و بازار‌های روز کوثر اصفهان هم باید به مصاف شهروند ساری برود. ما برای این ۲ مسابقه نماینده‌های ویژه‌ای را به ۲ شهر بهبهان و اصفهان اعزام خواهیم کرد. همچنین با هماهنگی‌هایی که با حراست فدراسیون فوتبال انجام دادیم قرار است ناظران فدراسیون فوتبال هم به این ۲ شهر اعزام شده تا بدون هیچ حرف و حدیثی بتوانیم بازی‌های مرحله پلی آف بازنده‌های لیگ برتر را به اتمام برسانیم.

لیگ دسته اول فوتسال دوشنبه به پایان می‌رسد

جابری افزود: در لیگ دسته اول بازی گروه‌های سوم و چهارم به خاطر ۶ تیمی بودن تیم‌ها به اتمام رسیده است. همچنین بازی گروه‌های اول و دوم قرار است روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به اتمام برسد. برای بازی این گروه‌ها هم ناظران ویژه‌ای را در نظر گرفتیم تا این دیدار‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

تاریخ شروع فصل بعد لیگ برتر فوتسال با هماهنگی کامل کادر فنی تیم ملی تنظیم خواهد شد

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره اینکه رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر فوتسال چه زمانی شروع می‌شود گفت: اولویت اول ما در سال ۱۴۰۰ تیم ملی فوتسال کشورمان است. مسابقات لیگ بستگی به موفقیت تیم ملی دارد و ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا تیم ملی در کمال آرامش به مسابقات جام جهانی اعزام شود. تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی شرکت کند و بعد از آن هم مقدماتی جام ملت‌ها و خود جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم. قطعا تاریخ شروع مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال با هماهنگی کامل کادر فنی تیم ملی تنظیم خواهد شد.

جابری تصریح کرد: به همین دلیل قرار است به زودی جلسه مشترکی را با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار کنیم تا براساس برنامه‌های کمیته فوتسال و سازمان لیگ زمان شروع مسابقات فصل بعد لیگ برتر را مشخص خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

جناب جابری این نماینده ها رو باید زود تر میفرستادی
بهبهان توی زمینش هر کاری دلش خواست کرد حالا دیگه ناظر به چه درد میخوره.
۵۰ نفر ادم اضافی توی سالن،فحاشی،داوری ضعیف،نیروی انتظامی ناسالم،و…..
شما کجا بودین؟