کد خبر : 197709
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 12:57
-

نجات‌دروازه، شاید به قیمت قهرمانی یک فصل! (عکس)

نجات‌دروازه، شاید به قیمت قهرمانی یک فصل! (عکس)

ستاره جوان تیم فوتسال زنان سایپا با یک واکنش فوق‌العاده تیمش را از دریافت گل تساوی نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره جوان تیم فوتسال زنان سایپا با یک واکنش فوق‌العاده تیمش را از دریافت گل تساوی نجات داد.

 

 در شرایطی که تقابل دو تیم سایپا و ملی‌حفاری اهواز با شور و حرارت ویژه‌ای پیگیری می‌شد و نارنجی‌پوشان توانسته بودند با کامبک مقابل حریف اهوازی ۴ بر ۳ از این تیم پیش بیفتند، یک فرصت طلایی برای ملی‌حفاری نزدیک بود بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند و کار را به تقسیم امتیازات بکشاند اما واکنش عالی بازیکن سایپا مانع از این اتفاق شد.

 

مارال ترکمان که یکی از پدیده‌های فوتسال زنان ایران به شمار می‌رود، در شرایطی که سایپایی‌ها با سیستم پاورپلی به دنبال جلوگیری از حملات ملی‌حفاری بودند، روی ضربه از راه دور بازیکنان ملی‌حفاری، روی خط دروازه ایستاد و ضربه سر توپ را برگشت داد تا تیمش را از دریافت گل تساوی نجات داده باشد و در ادامه این حرکت نیز گل پنجم سایپایی‌ها به ثمر رسید تا سه امتیاز مهم در مسیر قهرمانی آن‌ها به دست آید.

 

زمانی ارزش این دفاع عالی ترکمان نمایان می‌شود که بدانید سایپا با دریافت این گل و پایان بازی با نتیجه تساوی، شانس بسیار کمی در کورس قهرمانی داشت اما حالا با پیروزی به دست آمده آن‌ها پس از پالایش نفت آبادان در جایگاه دوم هستند و می‌توانند در سه بازی دور برگشت امیدوار به قهرمانی باشند و از شانس بالایی در این زمینه برخوردار باشند.

 
 

عکس: پرتو جغتایی

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.